پروژه ي شركت توزيع نيروي برق تبريز در اسكو افتتاح ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تبريز، در آييني با حضور فرماندار شهرستان اسكو، شهردار سهند و ساير مسئولان اين شهرستان، 7 پروژه ي شاخص در بخش برق گشايش يافت.
فرماندار اسكو در اين آيين، ضمن تقدير از همكاران شركت توزيع نيروي برق تبريز در اين شهرستان گفت: با وجود مشكلات كرونايي، خدمات رساني برق به صورت مستمر به مردم شهرستان ارائه مي شود و همپا با رشد جمعيت، زيرساخت ها نيز توسعه داده شده است.
بابك رضي منش اضافه كرد: مديريت توزيع برق شهرستان اسكو از جمله اداراتي است كه كمترين نارضايتي مردم را شامل مي شود.
گفتني است تامين برق مجتمع مسكوني نظام مهندسي كشاورزي با اعتباري بالغ بر 4931 ميليون ريال، توسعه ي شبكه ي 20 كيلوولت شهرك صنعتي شهيدسليمي از جاده ي جزيره ايلخچي با اعتباري بالغ بر 4619 ميليون ريال، رفع ضعيفي ولتاژ روبه روي مسجد وليعصر ايلخچي با اعتباري بالغ بر 1181 ميليون ريال، نصب ترانس و احداث خط تامين برق با اعتباري بالغ بر 1107 ميليون ريال، اصلاح ورودي روستاي گنبرف با اعتباري بالغ بر 1034 ميليون ريال، تامين برق مشتركان روستاي كردلر با اعتباري بالغ بر 884 ميليون ريال و توسعه ي روشنايي معابر در شهرك اسكو با اعتباري بالغ بر 882 ميليون ريال، 7 پروژه ي شاخصي بودند كه در اين آيين گشايش يافتند.
شايان ذكر است؛ به مناسبت گراميداشت هفته دولت، 1266 پروژه ي شركت توزيع نيروي برق تبريز با اعتبار 700 ميليارد ريال در محدوده ي تبريز، اسكو و آذرشهر به بهره برداري مي رسند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات