۹۰ درصد شهرهای بوشهر گازدار می‌شوند

۹۰ درصد شهرهای بوشهر گازدار می‌شوند

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: هم‌اینک گاز‌رسانی به هفت شهر این استان در دست اجرا است که با اتمام عملیات یادشده ۹۰ درصد شهرهای این استان گازدار خواهند شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس غلامعباس حسینی افزود: شهرهایی که عملیات گاز‌رسانی در آنها در دست اجرا است شامل دلوار، دالکی، وحدتیه، شنبه، بردخون، گناوه و امام حسن است که با تحقق این مهم ۹۷ درصد از خانوارهای شهری استان بوشهر از نعمت گاز‌رسانی بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآورشد: با اتمام عملیات یاد شده مجموع شهر‌های گازدار استان بوشهر به رقم ۳۰ شهر افزایش خواهد یافت.

حسینی اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون گازرسانی به شهرهای شبانکاره، سعدآباد و آبپخش و دو روستای بیدخون و دوراهک نیز به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: به منظور توسعه گاز‌رسانی عملیات اجرایی شبکه گاز‌رسانی به طول ۱۸۸کیلومتر در شهرستان بوشهر آغاز شده است. حسینی افزود: از این میزان شبکه گازرسانی ۶۸ کیلومتر در شهر بوشهر، ۶۸ کیلومتر در شهر عالیشهر و ۵۲ کیلومتر نیز در ۵ روستای احمدی، دویره، چاهکوتاه، قلعه چاهکوتاه و تلشکی اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: برای اجرای این طرح‌ها دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد.وی همچنین اظهار کرد: علاوه بر آن به زودی ۲۰۰۰ فقره انشعاب و چهار ساختمان تی‌بی‌اس نیز در شهرستان بوشهر نصب و احداث می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: تاکنون ۲۱۸ کیلومتر شبکه و ۷۱۹۷ فقره انشعاب در شهرستان بوشهر اجرا و نصب شده است.

 

 

    نظرات