متولیان محیط زیست گام‌های موثر و برنامه‌های منسجمی در تمام عرصه‌های محیط زیست برداشته‌اند/استاندار همدان همیار محیط‌بان شد

متولیان محیط زیست گام‌های موثر و برنامه‌های منسجمی در تمام عرصه‌های محیط زیست برداشته‌اند/استاندار همدان همیار محیط‌بان شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان ،  در ابتدای این دیدار استاندار همدان طی سخنانی با گرامیداشت  یاد و خاطره  ۱۴۱ شهید محیط‌بان عرصه طبیعت و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه دست اندرکاران محیط زیست بیان داشتند ، متولیان محیط زیست گام‌های موثر و برنامه‌های منسجمی در تمام عرصه‌های محیط زیست برداشته‌اند که قابل تقدیر و ستایش است .
مهندس شاهرخی حفظ محیط زیست را یک اصل  اساسی دانستند که  توجه به آن از اولویت‌های اساسی دولت بوده و دولت تدبیر و امید در کنار تلاش جدی جهت ایجاد اشتغال پایدار هیچگاه حفظ محیط زیست را به حاشیه نبرده و با جدیت از این میراث آیندگان حفظ و حراست نموده است .
استاندار همدان نقش محیط زیست در حفاظت از منابع طبیعی و خدادادی را ، یک نقش کلیدی و بی بدیل دانستند و بیان داشتند: در این مسیر متعالی باید از ظرفیت همه مردم و به ویژه سازمان‌های مردم ‌نهاد در حفاظت از محیط زیست استفاده شود.
وی  در ادامه سخنان خود طرح ۸۰ میلیون محیط‌بان را گامی  بلند در جهت اجتماعی کردن حفاظت از محیط زیست کشور دانستند که نشان از نگاه بلند مدیریتی سازمان محیط زیست دارد.
مهندس شاهرخی در قسمتی از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از نشانه‌های ماندگاری شهر تاریخی همدان، وجود منابع طبیعی و آب‌وهوای مناسب این استان است بیان داشتند : الوند شناسنامه همدان است و باید در حفظ و حراست ازآن کوشا بود چرا که حفظ استاندارد‌های محیط زیست در دامنه الوند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. می‌بایست با رعایت استانداردهای محیط زیست از دامنه الوند به نفع مردم  حفاظت شود .
در ابتدای این دیدار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور و مدیر کل حفاظت محیط زیست استان همدان نیز گزارشی از وضعیت محیط زیست استان را تشریح نمودند.
گفتنی است  در انتهای جلسه نیز، فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست کشور به مناسبت هفته دولت، کارت افتخاری همیار محیط‌بان و یک تابلو به رسم یادبود و قدردانی از زحمات مدیریت ارشد استان را به مهندس شاهرخی تقدیم و اهدا کرد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات