اجرای زیرساختهای شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل

اجرای زیرساختهای شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست اردبیل به نقل از خبرگزاری صداوسیمای اردبیل بهنام جو استاندار اردبیل در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با بیان اینکه طی توافق با شرکت شهرک های صنعتی کشور فاز سوم، کلیه معابر ، خیابان ها و تصفیه خانه فاضلاب این شهرک ساماندهی و توسعه داده می شود افزود: توافق کردیم ۶۰میلیارد تومان تامین اعتبار کنیم تا بتوانیم در طول  ۲ سال کلیه خدمات لازم را برای واحدهای صنعتی این شهرک را آماده کنیم.

وی بهسازی کامل وضعیت موجود ، شروع فاز ۳ توسعه ، اجرای تصفیه خانه فاضلاب ، روشنایی وفضای سبز را از جمله خدمات مذکور عنوان کرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر ۴ پیمانکار در این شهرک کار  می کنند اضافه کرد:  پیمانکار تصفیه خانه تعهد کرده  سریعا و ظرف ۳ ماه قسمت ابنیه تصفیه خانه  را تکمیل کند و تا پایان سال کل تصفیه خانه را به بهره برداری برسانیم.

همچنین به مناسبت هفته دولت ۲ طرح زیست محیطی در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به بهره برداری رسید.
شهند محیط زیست استان اردبیل نیز گفت: تصفیه خانه شرکت اشجع باتری و طرح فیلترینگ تصفیه هوای شرکت با مبلغ هزنیه شده ۲۷میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین طرح هادی روستای گرده با ۶ میلیارد ریال و بند آبخیزداری سنگی ملاتی روستای اورنج شهرستان نمین نیز با ۳ میلیارد ریال هزینه وبا حضور بدری  نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.


لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات