شمشیربند: آغاز عملیات اجرایی پروژه پل تا پل نویدبخش تحول در جنوب ساری است

شمشیربند: آغاز عملیات اجرایی پروژه پل تا پل نویدبخش تحول در جنوب ساری است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، علیجان شمشیربند با بیان اینکه با پیگیری شورای شهر  اجرای این پروژه آغاز شده ابراز امیدواری کرد: با اهتمام شهرداری و همراهی شهروندان تا پایان سال به اتمام برسد.

وی در باره مختصات پروژه گفت : طول پروژه پل تا پل حدفاصل پل کابلی تا ابتدای پل ذغالچال ۲۳۰۰ متر میباشد که ۱۲۰۰ متر آن تملک شده است.

رییس شورای اسلامی شهر ساری ادامه داد: تاکید ما این هست که برای تملک واحدهای مسکونی و اراضی با مالکان بگونه ای توافق شود که منافع و رضایت آنان تامین گردد.

وی گفت : در باقیمانده خیابان ۲۶ متری ادامه پل کابلی ۱۳۸ پلاک مسکونی و ۳۸ پلاک زمین خالی می بایست تملک شود که برآورد ریالی آن ۶۰ میلیارد تومان میباشد و البته برای این پروژه ۷۰۰ متر کاربری ویژه نیز تعریف شده که شامل ۸۸ پلاک مسکونی و ۲۹ پلاک زمین خالی است با برآورد ۲۰ میلیارد تومان و در مجموع برای اجرای کل پروژه ۸۲ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است.

شمشیربند با اعلام اینکه در این مسیر دو زیرگذر و دو دوربرگردان پیش بینی شده اظهار داشت : این امر دسترسی اهالی روستاهای اطراف و استفاده از این خیابان را میسر نموده و با توجه به نقش انکارناپذیری که در کاهش ترافیک این بخش از شهر ایفا خواهد کرد، تحول چشمگیری را موجب خواهد شد.

وی با تشکر از تلاش مجموعه شهرداری ، از روحیه مشارکت جویی شهروندان ساری که راه را برای اجرای این قبیل پروژه های اساسی هموار می نمایند قدردانی نموده و همراهی رسانه ها با مدیریت شهری را مورد توجه قرار داد.

گفتنی است، عملیات اجرایی پروژه پل تا پل عصر چهارشنبه ۵ شهریور ۹۹ با حضور استاندار مازندران، نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، فرماندار مرکز استان، شهردار و اعضای شورای شهر آغاز شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات