گودبرداری غیر اصولی حادثه آفرید

گودبرداری غیر اصولی حادثه آفرید

http://www.bananews.ir/ماموران آتش نشانی موفق شدند کارگرانی را که به دلیل گودبرداری غیر اصولی ساختمانی در خیابان فیاض بخش زیر آوار دیوار گرفتار شده بودند نجات دهند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این حادثه صبح امروز در خیابان فیاض بخش، پشت ورزشگاه شهدای هفتم تیر هنگامی رخ داد که کارگران در محل گودبرداری شده مشغول کار بودند و ریزش دیوار ساختمان مجاور باعث گرفتار شدن آنها شد.

هادی میرافضلی معاون منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: با اعلام رخداد این حادثه به سامانه ۱۲۵ بلافاصله آتش نشانان ایستگاه یک و گروه نجات یک آتش نشانی ساعت ۹:۵۵ دقیقه به سوی محل حادثه حرکت کردند و در فاصله زمانی سه دقیقه به محل رسیدند و عملیات خود را برای نجات کارگران آغاز کردند.

در جریان این حادثه یک نفر از کارگران با ریزش دیوار و برخورد تیرآهن به یکی از کارگران باعث آسیب دیگی او شد که آتش نشانان با انجام کمک های اولیه او را برای مداوا و اعزام به مرکز درمانی در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند.

دو نفر از کارگران هم که روی دیواره ساختمان گرفتار شده و هر لحظه در معرض خطر سقوط قرار داشتند و نمی توانستند از دیوار پایین بیایند با تلاش و کمک آتش نشانان و نجاتگران بدون هر گونه آسیبی نجات یافتند و به پایین دیوار منتقل شدند.

در زمان مخابره خبر آتش نشانان برای ایمنی هر چه بیشتر و جلوگیری از بروز حادثه احتمالی همچنان با آمادگی کامل در محل حادثه حضور دارند.

 

 

    نظرات