مسکن مهر عقب افتادگی برقی ندارد

مسکن مهر عقب افتادگی برقی ندارد

http://www.bananews.ir/معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با تاکید بر برق رسانی به پروژه های مسکن مهر، از انجام صادرات خدمات فنی و مهندسی ۴ میلیارد دلاری در سال جاری خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد بهزاد در گفتگو با مهر در مورد وضعیت صادرات خدمات فنی و مهندسی به کشورهای مختلف گفت: هم اکنون اقدامات موثر و خوبی در جریان است و با بسیاری از کشورها اینگونه مبادلات صورت می گیرد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی اظهار داشت: پیش بینی می شود امسال حدود ۳ میلیارد دلار صادرات خدمات فنی و مهندسی داشته باشیم و حدود ۱ میلیارد دلار نیز صادرات برق و در مجموع ۴ میلیارد دلار پیش بینی صادرات می شود.

بهزاد درباره وضعیت تامین برق پروژه های مسکن مهر با توجه به برخی اظهار نظرها پیرامون تاخیر وزارت نیرو در این بخش، اظهار داشت: در مورد تامین برق مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: تمام پروژه های مسکن مهر را در اولویت ویژه قرار دادیم و هرجا که ساخته می شود قبل از اینکه به افراد تحویل شود، برق آن آماده می شود.

این مقام مسئول در وزارت نیرو، تاکید کرد: به صورت کلی در شرایط فعلی برای تامین برق پروژه ها مسکن مهر پروژه عقب افتاده ای نداریم.

به گفته بهزاد، یک مقدار در پرند سرعت کار ساختمان سازی بیش از سرعت تامین برق بود که در حال رفع مشکل هستیم.

به گزارش مهر، طی ماه های اخیر گزارشات مختلفی در مورد عدم تامین آب و برق و البته فاضلاب و گاز پروژه های مسکن مهر مطرح شد که بخشی از این زیرساخت ها باید از سوی وزارت نیرو فراهم می شد.

در خصوص تکمیل آبرسانی به مسکن مهر نیز اخیرا معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا به مهر گفت: اقدامات در حال انجام است و روش های مختلفی برای آبرسانی به مسکن مهر به کار گرفته خواهد شد.

به نظر می رسد با تکمیل پروژه های مسکن مهر و ایجاد زیرساخت های یاد شده، برخی نگرانی های مالکان این پروژه ها نیز رفع شود.

 

 

    نظرات