باحضور استاندار مرکزی،بهره برداری از 20پروژه توزیع برق شهرستان فراهان در هفته دولت



باحضور استاندار مرکزی ،مدیران ارشد صنعت برق استان و مقامات شهرستانی 20پروژه توزیع برق شهرستان فراهان در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 60میلیاردو 710میلیون ریال  کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستاهای اشقل،مخلص آباد،مجد آباد کهنه،آهنگران،غیاث آباد، آهنگران،ماستر،گازران، امامزاده فشک ،ونک،هفته خانک،آقازیارت،کمرک،کودزر،تلخاب و مخلص آباد از جمله پروژه های قابل بهره برداری و کلنگ زنی روستایی در شهرستان فراهان است.

استاندارمرکزی در آیین افتتاح این طرح ها گفت:بی شک آبادانی روستاها و تقویت زیرساخت های روستایی در رونق وتوسعه کشور تاثیرگذار است.

سید علی آقا زاده با گرامیداشت هفته دولت  افزود:  مسئولیت ها امانت و فرصتی محدود  برای خدمت رسانی به مردم است و مدیران دستگاههای اجرایی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم باید از فرصتها نهایت استفاده را بکنند.


وی  با تأکید بر ضرورت بیان عملکردهای دستگاههای اجرایی به مردم گفت:کرونا نباید موجب بهانه ای باشد تا خدمت رسانی به مردم کم رنگ شود .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم هفته دولت را فرصت مغتنمی برای ارائه خدمات به مردم دانست و  از آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی 47پروژه و بهره برداری از 118 پروژه توزیع برق با اعتباری بالغ بر790میلیارد ریال در استان خبر داد.

مهندس محمد اله داد افزود: تمام روستاهای بالای ده خانوار استان از نعمت برق بهره مند هستند،بیان کرد: اقدامات ارزشمندی اعم از تبدیل سیم به کابل ،بهسازی شبکه ها و .... در روستاها صورت گرفته است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات