قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خبرداد:‌ کاهش 2 درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خبرداد:‌ کاهش 2 درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد

» قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 2 درصدی مصرف برق در این استان طی ساعات اوج بار خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " نادر جانی پور " با بیان این مطلب گفت: با کاهش شدت گرمای زودرس و تلطیف شدن هوای برخی از مناطق گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد، هم اکنون شاهد کاهش 2 درصدی مصرف برق در این استان هستیم.

وی میزان مصرف برق در ساعات اوج بار استان را 401 مگاوات با کاهش هفت مگاواتی معادل 2 درصدی کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل ذکر کرد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ میزان مصرف برق در ساعات اوج مصرف شبانه در این استان 383 مگاوات بوده که هنوز کاهش مصرف شبانه محسوس نیست.

جانی پور، بیشترین میزان مصرف در استان کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به شهرستان گچساران با 151 مگاوات عنوان و خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز کاهش هشت مگاواتی را نشان می دهد.

وی کمترین میزان مصرف برق در استان را مربوط به شهرستان چرام با 24 مگاوات مصرف برشمرد و اظهارداشت: البته این شهرستان همچنان با افزایش 2 مگاواتی مصرف برق روبه رو است.

265 هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات