تماس ۳۵۰ شهروند با مرکز ۱۳۷ با موضوع ماه محرم

تماس ۳۵۰ شهروند با مرکز ۱۳۷ با موضوع ماه محرم

تماس ۳۵۰ شهروند با مرکز ۱۳۷ با موضوع ماه محرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد با بیان این مطلب، اظهار کرد: کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، علاوه بر پاسخگویی شبانه روزی به درخواست ها، انتقادات، پیشنهادات و مسائل شهری شهروندان در هفت روز هفته، در ایام خاص و بحران ها نیز دریافت کننده تماس های شهروندان خواهند بود.
وی افزود: در همین راستا در دهه اول محرم سال جاری ۳۵۰ شهروند از طریق ۱۰ درگاه شامل تلفن سه رقمی، پیامک، سایت، گفت و گوی آنلاین، فکس، مراجعه حضوری، نرم افزار همراه، مکاتبه، صندوق صوتی و ایمیل، با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد ارتباط برقرار کرده اند.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین ۴۹ درصد شهروندان در موضوع محرم در لحظه تماس به صورت آنی، پاسخگویی، اطلاع رسانی و اقناع سازی شده اند و درخواست های ۵۱ درصد شهروندان نیز برای پاسخگویی ثبت و به مراجع مربوطه در معاونت ها، مناطق، سازمان ها و شرکت های شهرداری ارجاع شده است.
رمضانی فرخد تاکید کرد: علاوه بر آن ۴۰ درصد درخواست های محرمی شهروندان مربوط به حوزه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بوده و مناطق ۹، ۱۱ و دو، به ترتیب با ۱۲ درصد، هفت درصد و ۶ درصد، دارای رتبه های بعدی بیشترین تعداد درخواست های مردمی با موضوع محرم در دهه اول این ماه بوده اند.
وی اضافه کرد: درخواست فضاسازی مناسبتی معابر و آیلندها با ۳۹ درصد، درخواست نصب بنر اطلاع رسانی محرم ۳۷ درصد و درخواست رفع سد معبر ایستگاه های صلواتی با ۶ درصد، مهم ترین و پرتکرارترین درخواست های شهروندان از شهرداری در موضوع ماه محرم بوده است که در تماس با ۱۳۷ مطرح و ثبت شده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: همچنین ۶ درصد از تماس های شهروندان با ۱۳۷ نیز به تقدیر و تشکر از سیاه پوش کردن مناسب شهر و همچنین نصب بنرهای مناسبتی و احادیث در سطح شهر توسط شهرداری در دهه اول ماه محرم اختصاص داشته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات