تماس ۳۵۰ شهروند با مرکز ۱۳۷ با موضوع ماه محرم
![تماس ۳۵۰ شهروند با مرکز ۱۳۷ با موضوع ماه محرم تماس ۳۵۰ شهروند با مرکز ۱۳۷ با موضوع ماه محرم](https://news.mashhad.ir//parameters/mashhad/modules/cdk/upload/content/news/204106/resized_3837ff04-f457-44d5-ae6f-a5901a57467ajpg.jpg)
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد رمضانی فرخد با بیان این مطلب، اظهار کرد: کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، علاوه بر پاسخگویی شبانه روزی به درخواست ها، انتقادات، پیشنهادات و مسائل شهری شهروندان در هفت روز هفته، در ایام خاص و بحران ها نیز دریافت کننده تماس های شهروندان خواهند بود.
وی افزود: در همین راستا در دهه اول محرم سال جاری ۳۵۰ شهروند از طریق ۱۰ درگاه شامل تلفن سه رقمی، پیامک، سایت، گفت و گوی آنلاین، فکس، مراجعه حضوری، نرم افزار همراه، مکاتبه، صندوق صوتی و ایمیل، با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد ارتباط برقرار کرده اند.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین ۴۹ درصد شهروندان در موضوع محرم در لحظه تماس به صورت آنی، پاسخگویی، اطلاع رسانی و اقناع سازی شده اند و درخواست های ۵۱ درصد شهروندان نیز برای پاسخگویی ثبت و به مراجع مربوطه در معاونت ها، مناطق، سازمان ها و شرکت های شهرداری ارجاع شده است.
رمضانی فرخد تاکید کرد: علاوه بر آن ۴۰ درصد درخواست های محرمی شهروندان مربوط به حوزه اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بوده و مناطق ۹، ۱۱ و دو، به ترتیب با ۱۲ درصد، هفت درصد و ۶ درصد، دارای رتبه های بعدی بیشترین تعداد درخواست های مردمی با موضوع محرم در دهه اول این ماه بوده اند.
وی اضافه کرد: درخواست فضاسازی مناسبتی معابر و آیلندها با ۳۹ درصد، درخواست نصب بنر اطلاع رسانی محرم ۳۷ درصد و درخواست رفع سد معبر ایستگاه های صلواتی با ۶ درصد، مهم ترین و پرتکرارترین درخواست های شهروندان از شهرداری در موضوع ماه محرم بوده است که در تماس با ۱۳۷ مطرح و ثبت شده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: همچنین ۶ درصد از تماس های شهروندان با ۱۳۷ نیز به تقدیر و تشکر از سیاه پوش کردن مناسب شهر و همچنین نصب بنرهای مناسبتی و احادیث در سطح شهر توسط شهرداری در دهه اول ماه محرم اختصاص داشته است.
نظرات