تاکید شورای شهر تبریز بر ارتقا شفافیت و هوشمندسازی شهرداری

تاکید شورای شهر تبریز بر ارتقا شفافیت و هوشمندسازی شهرداری

به گزارش شهریار، فرج محمد قلیزاده در حاشیه جلسه امروز مدیران شهرداری تبریز که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، گفت: در راستای این موضوع و پس از هماهنگی بین شورا و مدیران ارشد شهرداری، موارد اولویت بندی شد و زیرساخت های لازم نیز فراهم شد که بر این اساس، ابتدا املاک شهرداری ثبت الکترونیکی و به شکل هوشمند مدیریت می شود.

رئیس کمیسیون نظارت، تحقیق و ارزیابی شورای اسلامی شهر تبریز اعلام کرد: با ثبت الکترونیکی و مدیریت هوشمند، مشخص می شود که کدام ملک سند رسمی ندارد و برخی تمهیدات پیش بینی می شود که چنانچه این املاک و مستغلات مورد تصرف و تعدی واقع شود، سنسورهایی به مدیران ارشد، حراست و مدیران مربوطه مناطق هشدار دهند.

او با بیان اینکه در سیستم شهرداری تبریز باید شفافیت و هوشمندی ایجاد شود، ادامه داد: در خصوص املاک، از امروز ۴۵ روز زمان تعیین شد که ثبت نهایی شود و در کنار آن، ماشین آلات و چک های دریافتی و پرونده های حقوقی نیز ثبت می شود.

قلیزاده اعلام کرد: با توجه به اینکه بیشترین املاک شهرداری در منطقه ۹ و ۴ است، ثبت املاک از این دو منطقه آغاز می شود. حدود ۹ میلیون متر مربع در منطقه ۹ ثبت شده و در منطقه ۴ نیز پارک بزرگ به زودی ثبت نهایی می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات