مصدومیت چهار نفر در تصادف روز گذشته در جاده سلماس

مصدومیت چهار نفر در تصادف روز گذشته در جاده سلماس

برخورد شدید وانت کاپرا با خودروی پراید پار ک شده در کنار جاده سلماس باعث مصدومیت چهار نفر از سرنشینان این خودروها شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، رانندگانی که شاهد حادثه ی تصادف در جاده ی سلماس بودند با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفتند و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه نیز ساعت 13:15 دقیقه دیروز زنگ ایستگاه 6 را بصدا درآورد و آتش نشانان را همراه با تیم نجات 6 به محل حادثه در جاده سلماس روبروی روستای دستجرد اعزام کرد.

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از  رحیم بابایی افسر آماده آتش نشانان حاضر در محل گفت: یک دستگاه خودروی وانت کاپرا درحال حرکت در این جاده به علت نامشخصی بشدت با یک دستگاه خودرو پراید پارک شده برخورد کرده که در پی آن سرنشینان خودرو پراید مجروح و گرفتار شده بودند.

وی افزود:آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن کردن محل و چیدن علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در جاده با استفاده از تجهیزات ست هیدرولیک نجات مشغول عملیات نجات سرنشینان شدند و آنهارا که دچار شکستگی شده بودند، در حضور تیم پزشکی حاضر در محل از داخل خودرو بیرون آوردند.
وی خاطر نشان کرد: راننده مصدوم به همراه سه مصدوم دیگر این تصادف برای مداوا و انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شد.

شاد قوشچی تصریح کرد: آتش نشانان پس ایمن سازی محیط و با همکاری عوامل راهور منطقه اقدام به جابجایی خودروها و باز شدن مسیر تردد خودروهای عبوری پرداختند.

گفتنی است علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در حال بررسی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات