سد مخزنی عمارت نیازمند اختصاص اعتبار مالی بیشتر برای تکمیل...

قبل از ظهر امروز سیزدهم شهریور ماه با حضور استاندار اردبیل، مدیرعامل شرکت توانیر و مدیران صنعت آب و برق استان اردبیل و ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور و وزیر نیرو، پروژه های بخش انتقال برق و نیروگاه خورشیدی در استان اردبیل به بهره برداری رسید.

مهندس اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در مراسم افتتاح پروژه های انتقال برق و نیروگاه خورشیدی در استان استان که به صورت همزمان با سایر طرح های آب و برق با حضور رئیس جمهور در سه استان اردبیل، آذربایجان شرقی، و کرمانشاه به بهره برداری رسید، با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهوری به استان اردبیل گفت: تمام پروژه‌های مصوب در این سفر فعال شده اند و از پیشرفت مناسبی برخوردارند .

مهندس اکبر بهنامجو شروع دوباره فعالیتهای عمرانی در سد مخزنی عمارت در شهرستان گرمی مغان را اعلام کرد و گفت: این سد هم اکنون ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نیازمند اختصاص اعتبار مالی بیشتر از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور است تا در اسرع وقت در این دولت به بهره برداری برسد .

استاندار اردبیل با بیان اینکه در سفر زمستان سال گذشته ریاست جمهوری به استان اردبیل سه سد و یک شبکه آبیاری در سطح استان بهره برداری و آبگیری رسید، عنوان کرد: با تخصیص اعتبارات مالی کافی برای تکمیل سد مخزنی عمارت شاهد بهره برداری از این سد بزرگ و تاثیرگذار تا پایان دولت خواهیم بود .

مهندس عباس جنگی مرنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: سد عمارت هم اکنون از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است بطوری که بدنه سد تقریبا در حال تکمیل و اتمام است و با یک هزار میلیارد ریال اعتباری که از بنیاد مستضعفان و جانبازان در حال اخذ هستیم، فعالیت های عمرانی در این سد تداوم دارد .

مهندس عباس جنگی مرنی اظهار داشت: در تلاشیم تا با تخصیص اعتبارات مالی بیشتر از منابع مالی عمومی دولت، سد عمارت را به پایان برسانیم و به تبع آن شاهد رشد و توسعه منطقه خواهیم بود .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات