بازديد مسئولان نظام مهندسی گیلان از نحوه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان

بازديد مسئولان نظام مهندسی گیلان از نحوه برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان


آزمون ورود به حرفه مهندسان در صلاحيت طراحي رشته معماري در سه شهر رشت، لنگرود و تالش و با رعايت کليه پروتکل هاي بهداشتي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان، آزمون ورود به حرفه مهندسان در صلاحيت طراحي رشته معماري، همزمان با سراسر کشور در سه شهر رشت، لنگرود و تالش، با رعايت کليه پروتکل هاي بهداشتي برگزار شد.

رئيس و جمعي از اعضاي هيات مديره رشته معماري سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان به همراه مدير کل و تعدادي از مديران اداره کل راه و شهرسازي از نحوه برگزاري آزمون بازديد کردند.

در اين بازديد مهندس احمد زاده، عضو هيات رييسه شوراي مرکزي و عضو هيات مديره سازمان در رشته معماري و مهندس ابوالفتحي دستيار رييس نظام مهندسي ساختمان کشور نيز حضور داشتند.

اين آزمون با حضور 503 نفر از شرکت کنندگان در چهار حوزه امتحاني شهر رشت (دانشگاه آزاد اسلامي پل طالشان و آموزشکده دخترانه معين)، شهرلنگرود (دبيرستان تيزهوشان ) و شهر تالش (دانشگاه علمي و کاربردي) با رعايت دستورالعملهاي بهداشتي  برگزار شد که براي پذيرفته شدگان در اين آزمون پس از تکميل مدارک مورد نياز و با رعايت ساير شرايط لازم، پروانه اشتغال به کار صادر مي‌شود.

ضمنا نتايج اين آزمون از طريق وب‌سايت دفتر امور مقررات ملي ساختمان، به نشانيwww.inbr.ir به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسيد.

آزمون ورود به حرفه مهندسي در ساير رشته و صلاحيت‌ها در اوايل مهرماه سال جاري برگزار خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات