نوای یا حسین در مجموعه تفریحی ورزشی شهربانو طنین‌انداز شد

نوای یا حسین در مجموعه تفریحی ورزشی شهربانو طنین‌انداز شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌ها برای برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم، اماکن ورزشی و فضاهای روباز سازمان از جمله مجموعه شهربانو به حسینیه‌ای برای عزاداری بانوان تبدیل شد.

محمدحسین واحدیان، استفاده از ماسک برای شرکت کنندگان در این اجتماع را ضروری دانست و بیان کرد: مراسم عزاداری هر روز بعدازظهر از ساعت ۶ تا ۸ شب در مجموعه شهربانو با در نظر گرفتن وضعیت سلامت عمومی و نیز تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم عزاداری بانوان در مجموعه تفریحی ورزشی شهربانو‌ شامل قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، مدیحه‌سرایی و نماز جماعت مغرب و عشاء است .

مدیرعامل سازمان یادآور شد: ایستگاه «کودک امروز سرباز فردا» با محوریت آشنایی کودکان با فرهنگ عاشورا در قالب نقاشی و قصه‌گویی، ایستگاه «وقف در گردش کتاب» با عنوان رایگان بگیرید، رایگان بخوانید و به ما برنگردانید با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی ونیز اتوبوس فرهنگی مهدویت با اجرای مراسم و عرضه محصولات فرهنگی-مهدوی همراه با حلقه تربیتی نوجوانان در راستای جهش تولید و زمینه سازی ظهور و معرفت افزایی از برنامه‌های جنبی مراسم عزاداری در این مجموعه ورزشی است.

واحدیان در ادامه گفت: برای جبران خلا برگزار نشدن مراسم عزاداری در مساجد و تکایا در ایام شیوع کرونا تلاش شد تا با واگذاری اماکن ورزشی از قبیل مجموعه تفریحی ورزشی مهربانو و شهربانو (ویژه بانوان)، زمین چمن مصنوعی پارک‌های جوان و شهید احسان روحی و همچنین آمفی تئاتر روباز فرهنگ‌سرای مهر(ویژه خانواده‌ها)، به مکانی برای عزاداری تبدیل شود تا تجربه‌ای جدید در برگزاری این آیین‌ها را داشته باشیم.

شایان ذکر است مراسم عزاداری ویژه بانوان تا پایان شهریور ماه در مجموعه تفریحی ورزشی شهربانو واقع در بلوار شهدا(دارالسلام جنب پارک لاله) در نظر گرفته شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات