ثبت 114 پیام در سامانه 137 ناحیه شهری شهیدبابایی

ثبت 114 پیام در سامانه 137 ناحیه شهری شهیدبابایی

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، فدایی‌فر با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده این منطقه در تیر ماه امسال اظهار كرد: شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شده مردم و شهروندان منطقه دو شهرداری قزوین کمتر به این منطقه مراجعه کرده و مطالبات خود را از طریق روش‌های ديگری مطرح کنند .


وی افزود: یکی از بهترین روش‌های ارتباط گیری شهروندان با مسئولان شهرداری سامانه 137 است که به اين وسیله شهروندان می‌توانند دغدغه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود را نسبت به موضوعات مختلف این منطقه بیان کنند .


مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین اظهار کرد: براساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده در ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه 2 شهرداری قزوین، در مرداد ماه امسال 114 مورد ارتباط مردم با سامانه 137 به ثبت رسیده است .

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: موضوعاتی مانند آسفالت، مرمت، لکه گیری و نگهداری معابر، نصب و مرمت جالیز، نصب و مرمت موزاییک، احداث و مرمت نهر آب، اجرای دیوار آجری  و ... از جمله مهم ترین مواردی هستند که مردم منطقه دو به وسیله سامانه 137 مسئولان شهرداری را مطلع و این منطقه به سرعت مشکلات را برطرف کرده است .


وی افزود: با توجه به افزایش شیوع کرونا در کشور همچنان به شهروندان توصیه می شود که از روش‌های غیرحضوری برای برطرف کردن مشکلات خود اقدام کنند .

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات