7 پروژه برقی در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

7 پروژه برقی در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «بهمن داراب زاده» با اشاره به پویش فراگیر #هرهفته_الف_ب_ایران، گفت: در قالب این پویش در سال گذشته 227 پروژه به ارزش 33 هزار میلیارد تومان در زمینه آب و برق در استان‌های کشور و از جمله استان گیلان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: پویش فراگیر #هرهفته_الف_ب_ایران با همان قوت در سال جاری نیز با 250 طرح به ارزش 50 هزار میلیارد تومان اجرا می‌شود و تا امروز که هجدهمین هفته از پویش را سپری کرده‌ایم نیز شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های بزرگی در سطح کشور بودیم. در قالب این پویش، ان‌شاءالله شاهد افتتاح و بهره برداری از هفت پروژه در سال جاری در استان گیلان خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه این پروژه‌ها با هدف افزايش ظرفيت بارگيري، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدوديت بهره برداری می‌شوند، گفت: این پروژه‌ها در بخش خط و پست در مناطق جغرفیایی رشت، آستارا، رودبار، صومعه سرا و تالش افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
وی افزود: احداث پست 63.20 کیلوولت آستارا، احداث پست سیار 63.20 کیلوولت 15 مگاولت آمپر تولمات، توسعه فیدرهای 63 کیلوولت پست 230.63 کیلوولت  آستارا، توسعه پست سیار 230.63 کیلوولت تره طول تالش، پروژه خط کابلی 63 کیلوولت دومداره تغذیه کننده پست مسکن مهر آستارا، افزایش 100 درصدی ظرفیت ترانسفورماتورهای پست 63.20 کیلوولت لشت نشا و افزایش 100 درصدی ظرفیت ترانسفورماتورهای پست 63.20 کیلوولت لوشان از جمله پروژه‌هایی است که در پویش #هرهفته_الف_ب_ایران در استان گیلان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات