طرح سنگ‌فرش میدان ساعت و خیابان‌های منتهی به آن عملیاتی می‌شود

طرح سنگ‌فرش میدان ساعت و خیابان‌های منتهی به آن عملیاتی می‌شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار مرکز استان در جلسه شورای اداری شهرداری که با حضور سیدعلی آقامیری عضو شورای اسلامی شهر، معاونان شهردار، شهرداران مناطق سه گانه، روسای سازمان های تابعه و جمعی از مدیران شهرداری ساری برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات مجموعه همکاران بابت فضاسازی شهری در دهه اول ماه محرم و گرامی داشت آغاز سال تحصیلی جدید و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان، دانشجویان و کادر آموزشی، به ضرورت توجه در زمینه گردشگری شهری و احیای هویت بومی و زیباسازی منظر شهری با اجرای عملیات طرح سنگ فرش میدان ساعت و خیابان‌های منتهی به آن اشاره کرد و گفت: طرح سنگ فرش میدان ساعت ساری و خیابان‌های منتهی به آن که یکی از مطالبات جدی و مغفول مانده شهروندان ساروی است با هدف تقویت گردشگری شهری و احیای هویت بومی و محلی و نیز توجه به زیباسازی منظر شهری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و به مناقصه عمومی گذاشته شده است.

رجبی به پیگیری روزانه عملیات اجرایی فاز دوم پروژه پل تا پل اشاره و اظهار کرد: به طور روزانه پیگیر اجرای پروژه پل تا پل هستم و به معاونان مربوطه و شهردار منطقه یک دستور داده ام که با جدیت و به طور ویژه گزارشات روزانه از روند اجرای این پروژه را به اینجانب ارائه نمایند.

شهردار ساری ظرفیت شهرداری مرکز استان را بسیار بالا دانست و گفت: توقع من از مجموعه شهرداری بسیار زیاد است؛ چراکه ظرفیت‌های درونی را کاملا می‌شناسم؛ شهرداری با شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم و شهروندان است.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان که سرمایه های واقعی شهرمان هستند، مدیران مجموعه شهرداری باید شجاعانه و با ریسک پذیری بالا کار کنند.

شهردار مرکز استان به مزیت های بسیار استفاده از توان و ظرفیت درون سازمانی برای انجام پروژه هایی که قبلاً توسط پیمانکاران انجام می شد اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته با اجرای سیاست‌های درون‌سپاری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ شهرداری، این مجموعه توانسته است ضمن ارائه خدمات بهتر و دقیق تر به شهروندان، چند صد میلیارد تومان صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز داشته باشد.

در ادامه، رجبی به عملکرد مجموعه شهرداری در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: اقدامات فراوانی در حوزه‌های فنی عمرانی، شهرسازی و فرهنگی در یکسال گذشته انجام شده است؛ اما یکی از مهمترین عملکرد شهرداری در مدت زمان گفته شده، جلوگیری از تخلفات برخی پیمانکاران بود که پیش از این، مشکلات فراوانی برای مجموعه شهرداری ایجاد کرده بودند. ما اهل بزرگ‌نمایی نبوده و نیستیم اما در حد معقول و با تمام توان کارهای بزرگی انجام دادیم؛ آمار و گزارش های واقعی به مردم ارائه کردیم.

در پایان، شهردار ساری با تاکید بر ضرورت تکمیل طرح مطالعاتی یکپارچه سازی شهری و طرح مطالعات جامع ترافیکی گفت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن طرح مطالعاتی یکپارچه سازی شهری و طرح مطالعاتی جامع ترافیکی را تکمیل و گزارش آن را بنده ارائه دهند.

در ادامه، سیدعلی آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با تبریک روزهای آغازین سال تحصیلی جدید و نیز قدردانی از اقدامات شهرداری در دهه اول ماه محرم به اتفاقات پیش آمده در مجموعه شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی، به واقع یکی از مهم‌ترین نهادهای تعریف شده در قانون اساسی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. این نهاد در بستر مدیریت شهری با تعامل دوسویه و نظارت موثرتر می تواند زمینه های توسعه شهری را بیش از پیش فراهم کند.

وی افزود: در شرایط بحرانی نیازمند مدیریت صحیح در حوزه‌های مختلف هستیم و باید دقت کنیم که هیچ کاری بر زمین نماند و خللی در مسیر خدمت به مردم ایجاد نگردد.

در ادامه این نشست، شهرداران مناطق و سازمان‌های تابعه و مدیران نیز به ارائه گزارش عملکرد مجموعه های تحت امر خود پرداختند

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات