دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر

دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با بیان اینکه حفاظت از گونه های گیاهی و جانوری و محیط زیست از وظایف ذاتی سازمان حفاظت محیط زیست است، گفت: جلوگیری از شکار، صید و تخریب محیط زیست در عرصه ها و زیستگاه های طبیعی کشور با کمترین نیروی انسانی و امکانات، با عشق و علاقه توسط محیطبانان در کشور درحال انجام است. در استان بوشهر نیز با عزمی جدی و با تلاش محیطبانان از شکاروصید غیرقانونی و تخریب محیط زیست جلوگیری به عمل می آید که در این راستا همکاری و حمایتهای نیروی انتظامی استان بوشهر در سالهای اخیر بسیار مطلوب و وثر بوده است.

فرهاد قلی نژاد افزود: هرساله در اواخر تابستان و اوایل پاییز افراد سودجو برخلاف قوانین و مقررات مبادرت به زنده گیری پرندگان شکاری در خطر انقراض از زیستگاه های کشور و قاچاق آنها به خارج از کشورمی نمایند که این عمل موجب کاهش جمعیت پرندگان مذکور و در خطر انقراض قرار گرفتن آنها شده است لذا همکاری نیروی انتظامی و سایر ارگانها در دستگیری متخلفین و جلوگیری از قاچاق پرندگان شکاری بسیار موثر است.

در این دیدار نحوه همکاری نیروی انتظامی در فصل زنده گیری و قاچاق پرندگان شکاری با اداره کل حفاظت محیط زیست در خصوص پیشگیری و دستگیری متخلفین بررسی گردید.


لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات