تجهیز پاسگاههای محیط بانی در سیستان و بلوچستان

تجهیز پاسگاههای محیط بانی در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، وحید پورمردان ضمن اشاره به جذب اعتبارات توسط این اداره کل گفت: افزایش ضریب نفوذ در مناطق و طبیعت استان، توسط یگان حفاظت و کارشناسان محیط زیست یک ضرورت است و برای این منظور باید به موضوعاتی از قبیل مراقبت، کنترل و همچنین مباحث کارشناسی توجه جدی داشت. تجهیز شد.

وی تجهیز پاسگاه های محیط‌بانی را از جمله اقدامات موثر در حفظ محیط زیست ارزیابی کرد و اظهار داشت: تجهیز پاسگاههای محیط بانی استان در دو منطقه دشتک و نصرت آباد بر اساس اولویت ها و ضرورت های خاص محیط زیست در موضوعاتی همچون طبیعت و حیات وحش، انجام شده است.

پورمردان محیط زیست استان سیستان و بلوچستان را محیطی با تنوع اقلیمی و گونه ای کم نظیر توصیف کرد و افزود: داشتن اقلیم‌های متفاوت، گسترش مناطق در پهنه وسیع استان و تنوع کم نظیر گونه های حیات وحش موجب شده تا انجام خدمت در محیط زیست استان با مباحث و مشکلات متفاوتی روبرو باشد. در شرایط کنونی با توجه به نیاز مبرم پاسگاههای محیط‌بانی سطح استان به تعمیر، تجهیز و جذب اعتبارات در این خصوص از اولویت های  محیط زیست استان است و ان شاء الله تجهیز دو پاسگاه محیط بانی در کنار سایر اقدامات عملی و اجرایی آغازی بر رفع مشکلات محیط بانی های این اداره کل است.

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات