همکاری و همدلی تیم کاری برای انجام خدمت ماندگار به مردم اصل است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در جلسه شورای مدیران با تاکید بر اینکه همکاری و همدلی تیم کاری برای انجام خدمت ماندگار به مردم اصل است گفت: با تیم کاری ناراضی نمی توان کارهای بزرگ انجام داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علایی در جلسه شورای مدیران شرکت که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد با اشاره به شرایط خاص کشور از دو جنبه شیوع کرونا، مدیریت حوزه آب و گسترش تحریم ها گفت: تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی و کاهش نارضایتی ها به کار می بندیم.

علایی که همواره منابع انسانی را راهبردی ترین سرمایه شرکت می داند بار دیگر اذعان کرد: پایش و حفظ سلامت همکاران و خانواده هایشان اصلی است که تمام متولیان این حوزه باید پیگیر باشند.

وی درخصوص بودجه شرکت در سال جاری گفت: در شرایط سخت معیشتی کنونی وصول مطالبات و کسب درآمد ها پیگیری شود که بخش رودخانه ها و سد ها از مهم ترین و پر کار ترین قسمت ها خواهند بود؛ و با تدوین چارچوب برای خسارت ها در سال جدید خسارت جدیدی از کشاورزان اخذ نشود.

علایی با تاکید بر بهینه سازی هزینه ها گفت: امسال ماموریت پشت میزی نداریم و با تعدیل اضافه کار و مستقل شدن امورهای منابع آب شهرستان ها در بخش های حفظ فضای سبز و تعمیرات و نگهداری تجهیزات در صدد کاهش هزینه ها هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در ادامه تشریح اولویت ها و برنامه های کاری شرکت در سال جاری طرح همیاران آب را موضوع مهمی دانست که در حال پیگیری است و برای تحقق اهداف آن باید هوشمند سازی کنتورها و رصد آن، اسکن پرونده ها و حذف فیزیکی و انسداد چاه های غیر مجاز و... با جدیت انجام شود.

علایی گفت: باتوجه به اینکه حوزه آب نیازمند مدیریت مشارکتی است و ما شعار خود را مدیریت مشارکتی می خوانیم با تقویت تعامل و ارتباط با گروه های مرجع همچون فرمانداران، ائمه جمعه و جماعت، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اساتید دانشگاهی، دادستان ها و نیروی انتظامی و تشکل های کشاورزی و تشریح و تبیین اهداف و راهبردهای شرکت آن ها را در مدیریت کلان آب سهیم و از ظرفیت آن ها استفاده کنیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی از برتر شدن شرکت در مدیریت سبز خبر داد؛ همچنین جذب کل اعتبارات طرح های عمرانی در موعد مقرر را موفقیتی بزرگ دانست و از تیم کاری در معاونت طرح و توسعه، برنامه ریزی و امور مالی و ذیحسابی تشکر ویژه کرد.

علایی ارزیابی جشنواره شهید رجایی را با اهمیت برشمرد و از معاونان و گروه بازرسی و مدیریت عملکرد خواست تا از دستاوردهای شرکت دفاع کنند.

وی افزود: باید فضا برای هرگونه فسادی ناامن شود و همکاران در تخلیه تلفنی هوشیارانه عمل کنند؛ قبل از ارائه هرگونه آمار و اطلاعات با حراست و روابط عمومی هماهنگ باشند.

علایی تاکید کرد: هرکس حتی اگر ناآگاهانه به امنیت کشور صدمه بزند خیانت کرده و دشمن در تلاش برای افزایش نارضایتی و برهم زدن آرامش در کشور است؛ بنابراین ما موظیم در این شرایط سخت بیشترین بهره وری را برای کاهش تنش و نارضایتی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی تاکید داشت به صورت هفتگی با مدیران امور منابع آب شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانس جلسه و گفتگو برگزار خواهد کرد.

گفتنی است در این جلسه گزارش های مربوط به بودجه جاری شرکت در سال 99 و همچنین عملکرد واحدهای سازمانی در سال 98 تشریح شد و مدیران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات