اهمیت حوادث بعد از عاشورا کمتر از حادثه عاشورا نیست

آیت اله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری زنجان،گفت: اهمیت حوادث بعد از عاشورا کمتر از حادثه عاشورا نیست و باید پیام، منطق، آرمان و هدف شهیدان به خوبی در جامعه بیان شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان، در این جلسه که بصورت ویدئو کنفرانس با اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آب منطقه ای و سایر دستگاههای اجرای استان بصورت ارتباط زنده صورت گرفت،امام جمعه زنجان رعایت پروتکل‌ها و دستور العمل های بهداشتی از سوی عزاداران حسینی در استان زنجان را بسیار عالی اعلام کرد و گفت: حضور باشکوه مردم در عزاداری سرور و سالار شهیدان با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی قابل تقدیر است .

وی اظهار کرد: با فرمان مقام معظم رهبری برنامه‌های عزاداری با رعایت بهداشت فردی به خوبی تاکنون برگزار شده است .

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، تصریح کرد: زنجانی‌ها ولایتمداری و عزاداری خود را نشان دادند و این برای ما باعث افتخار است و باید مردم همانند ماه محرم ،پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا هر چه زودتر بیماری کرونا ریشه کن شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه عاشورا پروژه بازخوانی فرهنگ غدیر است، گفت: به فرموده پیغمبر گرامی امام حسین (ع) یک ذخیره گرانبها برای همه انسان ها است، ایشان چراغ هدایت برای بشر و نجات بخش همه انسان ها است.

خاتمی، افزود: توجه به امربه‌معروف و نهی از منکر جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و مشکلات را می‌گیرد بنابراین باید به این مهم توجه ویژه شود .

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ترویج امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و ابراز داشت: فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر رسالت همگانی است و مسئولان باید دراین امر مهم اهتمام جدی نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای زنجان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای زنجان

    شركت آب منطقه‌ای زنجان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات