مدیریت مالی سازمان مدیریت پسماند در سال ۹۹ مثال زدنی است

مدیریت مالی سازمان مدیریت پسماند در سال ۹۹ مثال زدنی است

به گزارش شهریار، علیرضا اصغری در حاشیه جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز با اعلام این مطلب افزود: بودجه سازمان در سال ۹۸، ۵۰ میلیارد تومان بود که در سال ۹۹ این مبلغ به ۳۰ میلیارد تومان کاهش یافته است و این اتفاق در سایه مدیریت مالی و کنترل هزینه ها رخ داده است.
او با اشاره به اینکه این بودجه با موضوع ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه تنظیف شهر متفاوت است افزود: شهر تبریز امروز به عنوان تمیزترین شهر ایران مطرح است اما ما قانع به این شرایط نیستیم و تا پایان سال اقدامات مهمی از جمله ساخت زیرباکس های بتنی را تقدیم شهروندان خواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در خصوص بررسی حسابرسی این سازمان در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: حسابرسی مطرح شده در جلسه صبح امروز مربوط به سال ۹۷ بود که بیش از ۸۰ درصد این موارد در سال ۹۸ و ۹۹ حل شده است.
او ادامه داد: مسائلی از قبیل بدهی سازمان به بانک ها، بیمه و امور مالیاتی پرداخت شده و مشکلی متوجه سازمان نیست. بقیه موارد مربوط به سیستم مالی است که باید مرتفع شود.
اصغری در بخش دیگری از سخنانش به طراحی نرم افزار جامع ماشین آلات موجود در شهرداری تبریز اشاره کرد و گفت: این نرم افزار که با نظر شهردار تبریز و کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی شهر تبریز در حال تهیه است کلیه خودروهای شهرداری تبریز در واحد های مختلف را مورد نظارت قرار می دهد.
او گفت: این نرم افزار کلیه اطلاعات خودروها و نیازمندی هایش را به صورت آنلاین در اختیار همه قرار داد که در راستای شفافیت در شهرداری تبریز بسیار با اهمیت است.
اصغری با اشاره به اهمیت موضوع رفاه پاکبانان در شهرداری تبریز گفت: موضوع تصویب سخت و زیان آور بودن شغل پاکبانی در شهرداری تبریز مطرح و تصویب شد. از سوی دیگر با بانک شهر مذاکرات لازم صورت گرفت تا پاکبانان همانند کارکنان رسمی بتوانند از وام بانک شهر بهره مند شوند.
او در پایان با تمجید از سرعت پروژه مرکز دفن بهداشتی شهرداری تبریز گفت: سرعت اجرای این پروژه که توسط قرارگاه خاتم الانبیا در حال اجراست بسیار مناسب و در کشور مثال زدنی است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند ادامه داد: در کنار این پروزه بر اساس برنامه بودجه سال ۹۹ کل کشور، شهرداری های کلانشهرها و چهار شهر ساحلی ملزم به ایجاد نیروگاه زباله سوز بوده که در این راستا وکلای بین المللی ما در حال رایزنی با طرف خارجی هستند و تا پایان سال امیدواریم در اسرع وقت به توافق برسیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات