معاونت اقتصادی نسبت به جذب سرمایه‌گذار برای پارک  ...

معاونت اقتصادی نسبت به جذب سرمایه‌گذار برای پارک ...

معاونت اقتصادی نسبت به جذب سرمایه‌گذار برای پارک بانوان وکیل‌آباد اقدام کند/ بهره‌برداری از پروژه در آغاز سال 1400

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، بتول گندمی در حاشیه بازدید از پارک بانوان وکیل‌آباد با اشاره به جلسه هـیئت امناء بوستانها در دو سال پیش و بازدید خود از این مجموعه، اظهارکرد: در این بوستان ظرفیت‌های خوبی توسط مشاور پیش‌بینی شده و فضایی در حدود 5.8 هکتار هم برای بانوان مدنظر قرار گرفته شده است.

گندمی افزود: با توجه به اینکه تاکنون ظرفیتی معادل ‌45 هکتار در قالب پارکهای بانوان مانند پارک ریحانه و... که در اختیار بانوان شهرمان است اضافه شدن چند ظرفیت دیگر را تا پایان سال خواهیم داشت.

وی در ادامه با اشاره به پارک ویژه بانوان وکیل‌آباد، گفت: این مجموعه ظرفیت مناسبی برای شهر مشهد، بویژه بانوان ساکن در مناطق 9 و 10 و 11 و 12 بوده چراکه دسترسی به پارک ریحانه برای آنها دشوار است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: نیاز به تفریح و گذراندن اوقات فراغت و نیز استفاده از ظرفیت‌های ورزشی در فضاهای روباز با توجه به وضعیت جسمانی و نوع زندگی امروز ما، وجود چنین فضاهایی را ضروری می‌کند.

گندمی با بیان اینکه بخشی از پروژه پارک بانوان وکیل آباد که به معاونت خدمات‌شهری واگذار شده بود، به نحو احسن انجام شده است، گفت: در طراحی‌های صورت گرفته، ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی پیش‎‌بینی شده و بستر به نحوی فراهم شده که مادران و فرزندانشان بتوانند در این فضا همزمان حضور پیدا کنند و نیازهایشان تامین شود و یا بانوان بتوانند به صورت گروهی وجمعی از این فضای تفریحی بهره ببرند.

وی در ادامه افزود: بخش‌های باقیمانده همچون ظرفیت‌های ورزشی آبی، بویژه ظرفیت‌های مختص بانوان که مشاور پیش بینی کرده نیاز به سرمایه‌گذار دارد، باید از طریق حوزه اقتصادی شناسایی شود؛ امیدواریم زودتر فراخوان جذب مشاور آن منتشر گردد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد با بیان اینکه در حوزه تامین مالی پروژه چالش‌هایی وجود داشت، گفت: چالش‌های این حوزه به زودی برطرف خواهد شد.

گندمی با تاکید بر لزوم تداوم روند کمی و کیفی کنونی پیشرفت پروژه، گفت: این پارک تا 1400 بهره‌برداری خواهد رسید و در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه پارک وکیل‌آباد یکی از مجموعه‎‌های تاریخی و خاطره‌انگیز برای شهروندان مشهدی و زائران و مسافران است، اظهارکرد: یکی از تاکیدات در خصوص این پروژه حفظ پیوستگی و یکنواختی معماری و همخوانی فضای جدید با فضای قدیم بوده که خوشبختانه به بهترین شکل رعایت شده است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات