مُدیر برق کهگیلویه خبرداد: هفت پروژه برقرسانی روستایی کهگیلویه در دست اجرا است

مُدیر برق کهگیلویه خبرداد: هفت پروژه برقرسانی روستایی کهگیلویه در دست اجرا است

» مُدیر برق کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد از در دست اجرا بودن هفت پروژه برقرسانی روستایی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " مهرداد تابش نژاد" با بیان این مطلب گفت: هفت پروژه برقرسانی روستایی با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال هم اکنون در شهرستان کهگیلویه در دست اجرا است.

وی با تشریح شرایط کنونی اجرای این پروژه ها، اظهارداشت: از مجموع این هفت پروژه، یک پروژه برقرسانی روستایی با شبکه به روستای " دره گرده " با اعتباری معادل 300 میلیون تومان است.

مُدیر برق کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شش پروژه دیگر نیز در قالب اصلاحیه ، توسعه ، احداث و روشنایی معابر روستایی بوده که در این شهرستان بصورت پراکنده اجرا خواهد شد.

تابش نژاد، اصلاحیه سیم به کابل ، توسعه و احداث پراکنده شبکه های برق روستایی و اصلاحیه کاهش تلفات نرخ انرژی را مهمترین قالب های پروژه های در دست اجرا عنوان و خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این پروژه ها بخشی از مشکلات کنونی شبکه های برق در بخش های افت ولتاژ و نوسانات رفع می شود.

وی گفت: بیش از 2 هزار خانوار روستایی در زمان بهره برداری از این هفت پروژه در بخش برق خانگی با مشکلات کمتری در آینده رو به رو خواهند شد و البته به همکاری مشترکین برق روستایی در زمان اجرای پروژه ها نیازمند هستیم.

مُدیر برق کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد، پراکندگی روستایی ، سخت گذری، نبود محورهای مواصلاتی مناسب برای اجرای پروژه ها و وجود برخی معارضات محلی را از مهمترین مشکلات کنونی در حوزه برقرسانی روستایی برشمرد.

کهگیلویه وبویراحمد دارای یکهزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه است که حدود ۷۰۰ روستای آن بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد.

بیش از 300 روستا در کهگیلویه واقع شده است.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات