بهترین مقاله ژورنال مدیریت مهندسی آمریکا از یک پژوهشگر ایرانی

بهترین مقاله ژورنال مدیریت مهندسی آمریکا از یک پژوهشگر ایرانی

http://www.bananews.ir/ژورنال "مدیریت در مهندسی" انجمن مهندسان عمران آمریکا مقاله یک پژوهشگر ایرانی دانشگاه واترلو و عضو هیئت علمی دانشکده معماری دانشگاه تهران را به عنوان بهترین مقاله خود در سال ۲۰۱۱ برگزید.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)  ژورنال "مدیریت در مهندسی" مجله تخصصی "انجمن مهندسان عمران آمریکا" (ASCE) است که همه ساله از میان مقالاتی که منتشر کرده است بهترین مقاله سال را انتخاب می کند.

امسال این ژورنال نتایج تحقیقات تیم "سعید یوسفی" را به عنوان مقاله برگزیده سال ۲۰۱۱ خود انتخاب کرد.

سال ۲۰۱۱ مصادف با بیست و پنجمین سال برگزاری این جایزه سالانه است به همین علت انجمن مهندسان عمران آمریکا امکان دسترسی آزاد به مقالات برگزیده این ژورنال را که در طول ۲۵ سال اخیر انتخاب شده اند فراهم کرده است.

این مقالات، بهترین ایده هایی را که از سوی کارشناسان و مشاوران صنعت ساختمان درباره مدیریت ساختمان ارائه شده اند به تصویر می کشند.

http://www.bananews.ir/سعید یوسفی محقق دپارتمان مهندسی طراحی سیستمها در دانشگاه واترلو در کانادا است. تحقیقاتی که این پژوهشگر ایرانی مولف اول آن است با عنوان "متدولوژی مذاکرات گرایش- پایه برای مدیریت اختلافات ساختمان" در سال ۲۰۱۰ در ژورنال مدیریت در مهندسی منتشر و در سال ۲۰۱۱ از سوی این مجله تخصصی به عنوان بهترین مقاله سال برگزیده شد.

در این تحقیق، گرایشات مذاکره کنندگان در دو سطح تکمیلی تصمیم گیری استراتژیک و تاکتیکی مورد ملاحظه قرار گرفته است.

برپایه این مطالعات، در سطح استراتژیک، متدولوژی پیشنهادی برپایه مدلهای ترسیمی برای حل مناقشه به مذاکره کنندگان کمک می کند سودمندترین زیرمجموعه های راه حلها را برای حل مناقشه پیدا کنند.

در سطح تاکتیکی، متدولوژی پیشنهادی، سودمندترین تصمیمات استراتژیک را با استفاده از عملکردهای مفید برای ارائه یک توافق پایدار و برپایه احترام به مسائل مورد مناقشه در بوته آزمایش می گذارد.

 

 

    نظرات