عملکرد شهرداری در دوره شورای پنجم برای اعضا شورا و رای دهندگان قابل  ...

عملکرد شهرداری در دوره شورای پنجم برای اعضا شورا و رای دهندگان قابل ...

عملکرد شهرداری در دوره شورای پنجم برای اعضا شورا و رای دهندگان قابل افتخار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد نوروزی امروز و در نطق پیش از دستور یکصد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر مشهد با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در حوزه مالی و اقتصادی اظهار کرد: در حوزه اقتصادی شاهد تسویه حساب چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از بدهی شهرداری در سال ۹۸ بودیم که قابل تقدیر است.
وی افزود: درکنار پرداخت بدهی ها، بیش از ۲۰ پروژه مشارکتی اختلافی قبلی به مبلغ مجموع حدود ۹ هزار میلیارد تومان را تعیین تکلیف و بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سهم الشرکه شهرداری فروخته و وصول شده است.
رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: همچنین ۱۲ پروژه سرمایه گذاری جدید ساختمانی و غیر ساختمانی به مبلغ بیش از دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تعریف شده و برای ۶ پروژه عمرانی و تجهیزاتی هم توسط معاونت اقتصادی با بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان، پشتیبانی و تامین مالی غیرنقدی شده است.
نوروزی با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری هشت مرحله فروش اوراق مشارکت به مبلغ بیش از دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان انجام شده است، خاطرنشان کرد: در کنار آن شاید یکی از مهمترین شاخص های سنجش و اجرا اقتصاد مقاومتی در شرایط سخت اقتصادی امروز علی الخصوص در شهر مشهد که حوزه زیارت و زائرین به دلیل وجود شرایط کرونا دچار مشکلاتی جدی گردیده است، ایجاد اشتغال در بقیه عرصه ها و فعالیت های شهری باشد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر با اعتبار بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان در سال جاری تعداد زیادی پروژه عمرانی و حمل و نقل با ایجاد پنج هزار نفر اشتغال بدون پروژه قطار شهری خط سه و چهار مانند تقاطع آزادگان، تقاطع مصلی، تقاطع ابوطالب، جداسازی آب شرب از خام، مسیر دوچرخه سواری ، پیاده رو سازی و.. در حال اجرا است.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات