احداث پارکینگ طبقاتی در عرصه گود برداری شده بلوک‌های A و B پروژه‌ی  ...

احداث پارکینگ طبقاتی در عرصه گود برداری شده بلوک‌های A و B پروژه‌ی ...

احداث پارکینگ طبقاتی در عرصه گود برداری شده بلوک‌های A و B پروژه‌ی نرگس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امروز و در یکصد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ابتدا، لایحه احداث پارکینگ طبقاتی در عرصه گودبرداری شده بلوک‌های A و B پروژه‌ نرگس در منطقه ثامن و قرارداد تهاتر بنیاد تعاون ناجا در دستور کار قرارگرفته و به تصویب شورای شهر مشهد رسید.
بر این اساس به شهرداری مشهد مقدس اجازه داده شد، نظر به گودبرداری انجام‌شده و شرایط موجود بلوک‌های A و B پروژه نرگس واقع در تقاطع بولوار امیرالمومنین (ع) و شارستان رضوی و به‌منظور دستیابی به سیاست‌های حمل و نقلی هسته مرکزی شهر، رفع مشکلات بهداشتی،‌ نازیبایی‌های بصری و ناایمنی گودبرداری انجام‌شده، نسبت به واگذاری پروژه‌های واقع در بلوک‌های مذکور به پیمانکار و سرمایه‌گذار آن پس از تصویب طرح مربوطه در کمیسیون مشترک حمل و نقل، عمران و ترافیک و برنامه و بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی ، با رعایت تبصره‌های زیر اقدام نماید.
اصلاح مصوبه قرارداد سرمایه گذاری احداث پروژه تصفیه خانه فاضلاب لوکال پارک ملی چهل بازه
لایحه اصلاح مصوبه قرارداد سرمایه گذاری احداث پروژه تصفیه خانه فاضلاب لوکال پارک ملی چهل بازه یکی دیگر از دستورکارهای جلسه علنی امروز بود که پس از تصویب به شهرداری مشهد اجازه داده شد در راستای اجرای قرارداد سرمایه‌گذاری احداث پروژه تصفیه خانه فاضلاب لوکال چهل بازه به روشBOT اقدام نماید.
اصلاح مصوبه پیش‌نویس قرارداد تامین، نصب، راه اندازی تجهیزات فاز اول پروژه خط ۳ قطار شهری
در ادامه این جلسه لایحه اصلاح مصوبه پیش‌نویس قرارداد تامین، نصب، راه اندازی تجهیزات E ; M فاز اول پروژه خط ۳ قطار شهری نیز در دستورکار شورای شهر قرارگرفت و به تصویب شورای شهر رسید.
همچنین لایحه اصلاح مصوبه بند ۹ مصوبه رونق بخشی به ساخت و ساز و سرمایه گذاری، لایحه اصلاح مصوبه واگذاری بخشی از سهم الشرکه شهرداری مشهد در پروژه شاملو ولایحه اصلاح چند مصوبه در حوزه معاملات از دیگر مصوبات یکصد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر مشهد بود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات