افزودن سه سالن نمایش تئاتر به ظرفیتهای فرهنگی  ...

افزودن سه سالن نمایش تئاتر به ظرفیتهای فرهنگی ...

 افزودن سه سالن نمایش تئاتر به ظرفیتهای فرهنگی مشهد تا تابستان سال آینده

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر مشهدمقدس، احسان اصولی ب ابیان اینکه طی سه ماه گذشته بازدیدهای مستمری از روال اجرای پروژه انجام‌شده و میتوان گفت پیشرفت کار خیلی خوب بوده ادامه داد: اجرای پروژه به دلیل برخی مشکلات در باب تملک اراضی از برنامه زمانی قدری عقب بود اما مدیران پروژه در حال جبران تأخیر هستند و اجرای پروژه سرعت بسیار بالایی دارد.

وی با یادآوری اینکه به تازگی دکتر احمدی، طراح پروژه فوت کرده و با اجرای بدون نقص پردیس باید یاد ایشان را زنده نگه‌داریم افزود: تا تاریخ 31 تیرماه سال آینده سه سالن بلک باکس مجموعه با ظرفیت بین 150 تا 200 نفر آماده و بهره برداری میشود که میتواند نیازهای جامعه هنری مشهد را تا حد زیادی برآروده سازد.

اصولی ادامه داد: تقاضای هنرمندان نیز اولویت گذاری بر همین سالن ها بود چراکه باوجود ظرفیت کمتر امکان اجرای سه نمایش هم‌زمان را مهیا میکند و نیاز بزرگی از شهر را جوابگو خواهدبود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: در بازدید امروز در مورد فضاسازی پیرامون مجموعه، ارتباط تصویری و هنری دو تپه مجاور پروژه و تکمیل پیادهروها و فضای سبز مجموعه صحبتها و نظراتی مطرح‌شده تا نما و منظر بهتری برای پردیس ایجاد شود.

وی همچنین با تقدیر از همت و پیگیری های سازمان عمران شهرداری مشهد در اجرای پروژه های عمرانی شهر به ویژه پردیس تئاتر گفت: در ابتدای دوره کاری شورای پنجم با چهره متفاوتی از سازمان عمران روبرو بودیم و در این مدت تغییرات چشمگیری در نحوه عملکرد آن ایجاد شده و ازاین رو از مدیران، مهندسان و کارگران خدوم مرتبط با این پروژه ها تشکر می کنم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات