کمپ نگهداری حیوانات بی...

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد از بهره برداری کمپ حیوانات بی سرپناه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش روابط عمومی امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد - محمد علی سلمانی از بهره برداری کمپ حیوانات بی سرپناه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی به وسعت 5000 مترمربع و به منظور نگهداری حیوانات بی سرپناه و ناقل در محل کیلومتر 7 جاده دربید، جنب کارخانه کمپوست شهرداری اجرا گردیده است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد افزود: از آنجائیکه حیوانات بی سرپناه و ناقل، مزاحم آسایش شهروندان می باشند و همیشه شکایات زیادی مبنی بر مزاحمت این حیوانات از سوی شهروندان ارائه می گردید، لذا شهرداری در جهت جمع آوری و نگهداری آنان محلی را احداث نموده است.

وی اقدامات انجام شده در این خصوص را شامل حصارکشی و تجهیز پناهگاه به قفس های قرنطینه، احداث سرویس بهداشتی، آشپزخانه، درمانگاه، حمام، حفر چاه جذبی جهت دفع آب های حاصل از شستشو، احداث جاده ارتباطی، آسفالت جاده و محوطه پناهگاه و تهیه و نصب سنگ جدول و ساخت 20 عدد انفرادی اعلام کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات