اصلاح و الکترونیکی کردن فرآیند ها گام مهمی در راستای بهبود...

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: تامین تجهیزات سخت افزاری شرکت مسئله بسیار مهمی است که باید در راستای پیشبرد اهداف دولت الکترونیک در چارچوب قانون انجام شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سید حسن رضوی" در سومین جلسه کمیسیون راهبری توسعه مدیریت که با حضور جمعی از معاونین و مدیران و با محوریت بررسی خرید تجهیزات و اصلاح و مکانیزه نمودن فرآیند نقل و انتقال کارکنان در بخش های مختلف و نیز فرم های پنجگانه شرکت برگزار گردید، با بیان این مطلب تصریح کرد: موضوع تامین تجهیزات، بحث بسیار مهم و حیاتی است که باتوجه به نیاز مبرم به تجهیز و بروزرسانی سخت افزار باید در هماهنگی با واحدهای متناظر در شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران انجام پذیرد.

رضوی ضمن تایید فلوچارت ارائه شده برای اصلاح و الکترونیکی کردن فرآیند جابجایی و نقل و انتقال کارکنان بر تسریع در عملیاتی کردن این مهم که پیش از این در کمیته های سرمایه انسانی و ساختار و فناوری های مدیریتی مورد بررسی و تصویب قرار گرفته بود تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران بر همکاری و حضور موثر و مشارکت همه جانبه تمامی معاونین، مدیران و کارکنان حوزه های مختلف در پیشبرد اهداف  نظام پیشنهادها تاکید کرد و خاطر نشان کرد: نظام پیشنهادها گامی موثر در جهت رشد و پیشرفت اهداف فنی شرکت می باشد و مهم دانستن آن و همچنین مشارکت سازنده در آن دارای ارزش ها و برکات زیادی است  که می تواند به افزایش بهره وری شرکت کمک شایانی کند.

در ادامه این جلسه،"علیرضا سنجری نیا" مدیر دفتر توسعه مدیریت و فناوری اطلاعات ضمن تایید سخنان مدیر عامل بیان کرد: با اصلاح و الکترونیکی کردن فرآیند نقل و انتقال کارکنان که در جلسات کمیته های سرمایه انسانی و ساختار مورد بررسی و تصویب قرار گرفته بسیاری از ناهماهنگی ها مبنی بر جابجایی کارکنان از واحدی به واحد دیگر از بین می رود. علاوه بر این مکانیزه شدن این فرآیند موجب صرفه جویی در وقت مدیران و کارکنان خواهد شد.

سنجری نیا برنامه ارتقای بهره وری در شرکت آب منطقه ای تهران را بحثی مهم برشمرد و گفت: این برنامه که از سوی مدیریت منابع آب به ما ابلاغ شده باید در دو محور  استفاده حداکثری از ظرفیت آب های غیر متعارف مانند پساب ها و همچنین موضوع بهره وری و پشتیبانی مالی پروژه های مدیریتی مختلف مانند مدیریت سبز انجام شود. اهتمام به تحقق و پیشبرد انجام این محورها  در راستای ارتقاء  هر چه بیشتر جایگاه مدیریت عملکرد با توجه به  الزام در مشخص کردن بودجه های اصلاحیه برای انجام پروژه ها، با هماهنگی دفاتر و واحدهای مربوطه و دفتر تحقیقات، برنامه ریزی و بررسیهای اقتصادی  باید در دستور کار قرار گیرد.

دبیر کمیسیون راهبری توسعه مدیریت  بحث ایجاد اتاق سرور و نیز  اصلاح فرایند ها را جزء مهم ترین برنامه های در دست اقدام دفتر توسعه مدیریت و فناوری اطلاعات خواند و افزود:  عملیاتی شدن اجرای سامانه ساماب نقطه عطفی در موضوع اصلاح فرآیندها بود که این روند در تمامی مباحث با جدیت پیگیری می شود که  بحث اصلاح فرم های پنجگانه و فرآیند نقل و انتقال کارکنان و مکانیزاسیون آن ها مصداق همین رویکرد می باشد.

گفتنی است،در این جلسه معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و معاون حفاظت و بهره برداری،مدیران شرکت و اعضای کمیسیون به تشریح نقطه نظرهای خود پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات