رییس انبوه‌سازان: متقاضیان مسکن‌مهر پول نمی‌دهند

رییس انبوه‌سازان: متقاضیان مسکن‌مهر پول نمی‌دهند

http://www.bananews.ir/رییس کانون سراسری انبوه‌سازان گفت: متقاضیان مسکن‌مهر آورده نقدی‌شان را پرداخت نمی‌کنند و این چالش باعث کاهش سرعت ساخت‌وسازها شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ایرج رهبر در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: اگر از ابتدا به متقاضی مسکن مهر گفته می‌شد که آورده خود را در حساب پس‌انداز بانکی به نام خود در نزد بانک مسکن باز کنند؛ به گونه‌ای که غیرقابل برداشت بوده، سود سپرده به آن تعلق می‌گرفت و هر مبلغی که در هر تاریخی واریز می‌شد برای آن متقاضی به عنوان امتیاز‌ محسوب می‌شد، بهتر بود.

اما الان یکباره به متقاضیان اعلام می‌شود ۵ تا ۹ میلیون تومان پول نقد آماده کنید تا واحدها تحویلشان شود؛ در حالی که فراهم کردن چنین رقمی در آن واحد خارج از توان کم‌درآمدها است. وی با بیان اینکه روش گرفتن پول از متقاضیان درست نبوده و می‌توانستند به مرور از متقاضیان سهم آورده را مطالبه کنند، گفت: در حال حاضر گرفتن پول از متقاضیان این‌گونه است که در ابتدا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دریافت شده و در ادامه نیز به یکباره می گویند یک میلیون تومان دیگر واریز شود و چند ماه بعد دریافت پول به همین منوال ادامه پیدا می‌کند.

 

 

 

    نظرات