شارژ متروی پایتخت پس‌از ۳ سال

مقصود از شارژ اساسی اقداماتی از قبیل تحول بنیادی در سرویس‌دهی مترو، رفع کسری ناوگان با تزریق واگن جدید به میزان موثر یا تکمیل طول قابل‌توجهی از خطوط فعلی یا کلنگ‌زنی خط جدید است که در طول سه سال گذشته انجام نشده است. ساخت این خط در حالی آغاز می‌شود که به عنوان خط اولویت‌دار در میان چهار خط ۸ تا ۱۱ که در نسخه جدید طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران طراحی شده و قرار است تا سال ۱۴۲۰ ساخته شود، انتخاب شده است. نکته قابل توجه این است که از مجموع ۷ خط فعلی شبکه مترو (صرف‌نظر از خطوط جدیدی که برای ساخت از هم‌اکنون تا سال ۱۴۲۰ طراحی شده و به نام‌های خطوط ۸ تا ۱۱ در اسناد بالادستی درج شده است) فقط دو خط یک و ۵ به لحاظ شبکه ایستگاهی و طول تکمیل شده محسوب می‌شوند و بقیه خطوط با توجه به طراحی بخش‌های ...

متن کامل خبر در سایت روزنامه دنیای اقتصاد

    منبع خبر

    روزنامه دنیای اقتصاد

    روزنامه دنیای اقتصاد

    روزنامه دنیای اقتصاد یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات