بروشور فرهنگ سازي رعايت پروتکل های بهداشتي تهیه و تدوین شد

بروشور فرهنگ سازي رعايت پروتکل های بهداشتي تهیه و تدوین شد

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداري ساري، احمد عطاريه، رييس سازمان فرهنگي اجتماعي و ورزشي شهرداري مركز استان فرهنگ سازي رعايت موارد بهداشتي مربوط به مبارزه با انتشار ويروس كرونا را از وظايف ذاتي اين سازمان برشمرد و اظهار كرد: بدون ترديد يكي از مهم ترين وظايف سازمان فرهنگي اجتماعي و ورزشي توجه و برنامه ريزي براي فرهنگ سازي در مسائل روز جامعه است. بر اين اساس با توجه به اهميت مبارزه با انتشار ويروس كرونا و بالا بردن سطح آگاهي شهروندان نسبت به اين مسئله، طي همكاري مستمر با دانشگاه علوم پزشكي، بروشور جامع روش هاي مبارزه با انتشار ويروس كرونا با هدف فرهنگ سازي و بالا بردن سطح دانش مردم در اين موضوع تهيه و تدوين شده است كه به زودي در اختيار شهروندان و دستگاه هاي اجرايي قرار خواهد گرفت.

عطاريه به اقدامات و برنامه هاي سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري ساري در ايام عزاداري دهه اول ماه محرّم اشاره كرد و گفت: با توجه به وظايف اين سازمان، در ايام دهه اول ماه محرم انتظارات بسيار زيادي وجود داشت كه تلاش كرديم با وجود تمام مشكلات و محدوديت ها از حداكثر توان سازماني براي خدمتگزاري و سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين(ع) استفاده كنيم.

وي افزود: فضا سازي هاي شكل گرفته و اظهار سوگواري دهه اول محرم در معابر شهري و ميدان ها و خيابان ها با استفاده از توان و ظرفيت هاي درون سازماني صورت گرفته است كه منجر به كاهش چشمگير هزينه و صرفه جويي نسبت به سال هاي گذشته شده است. همچنين طرح ماشين نويسي براي شهروندان توسط همكاران سازمان اجرا شده كه مورد استقبال آنان قرار گرفته است.

عطاريه به تهيه و توزيع لوح فشرده نواهاي بومي و محلي عزاداري ماه محرم توسط سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري مركز استان اشاره كرد و گفت: با تلاش همكاران سازمان لوح فشرده اي حاوي نواهاي قديمي، سنتي و محلي عزاداري حضرت امام حسين (ع) با عنوان " شهيد عشق" با هدف احياي هويت بومي و رسوم كهن عزاداري ماه محرم تهيه و بصورت رايگان در بين شهروندان توزيع شده است.

در پايان، رييس سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي ساري با تاكيد بر احياي برخي فضاهاي ورزشي براي تامين مولفه هاي سلامت شهروندان تصريح كرد: با پيگيري هاي انجام شده، برخي از فضاهاي ورزشي شهرداري ساري كه به دلايل مختلف استفاده هاي ديگري از آن مي شد به جايگاه خود باز مي گردد و در اختيار كاركنان و شهروندان ساروي قرار مي گيرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات