عقد تفاهمنامه همکاری شهرداری گرگان و نظام مهندسی ساختمان

عقد تفاهمنامه همکاری شهرداری گرگان و نظام مهندسی ساختمان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری گرگان، تفاهمنامه همکاری سه جانبه شهرداری گرگان، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان به امضاء رسید.

در بخشی از این تفاهمنامه آمده است، با عنایت به سابقه تعاملات موجود بین اداره ثبت اسناد و املاک استان گلستان و شهرداری گرگان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در تهیه نقشه‌های تفکیکی آپارتمان از شهریور سال 1390 و در راستای تاکید بیشتر و رفع مغایرت‌های احتمالی بین نقشه‌های تفکیکی تهیه شده توسط مهندسین نقشه بردار ذیصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان با مفاد پایان کارهای صادره از سوی شهرداری این تفاهم‌نامه منعقد می‌گردد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان در این جلسه با تقدیر از شهرداری گرگان به منظور حرکت به سمت شهرداری الکترونیک اظهار کرد: استفاده از امور الکترونیکی در اداره ثبت اسناد و املاک استان گلستان با جدیت در حال پیگیری است و این امر در بسیاری از امور تاثیر مثبت فراوانی داشته است.

حمید کشاورز خاطرنشان کرد: در حال حاضر در اداره ثبت اسناد و املاک استان گلستان چیزی به نام مکاتبات دستی نداریم و تمام اقدامات الکترونیکی شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی گلستان نیز در این جلسه با تقدیر از شراف شهردار گرگان در الکترونیکی شدم امور مرتبط با ساخت و ساز در گرگان گفت: خوشحالیم که با اقدامات شهرداری گرگان حرکات رو به رشدی در این زمینه ایجاد شده است.

محمد ابراهیم‌پور گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان نیز حرکت رو به رشدی برای الکترونیکی شدن امور را داشته و در حال حاضر نسخه آزمایشی بخش عمده‌ای از اقدامات در حال اجرا است که پس از رفع نقص کامل به صورت دائمی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: اصرار داریم سامانه‌های ما به شهرداری گرگان، اداره ثبت اسناد و املاک متصل شود تا خدمات بهتری بتوانیم برای مردم ارائه دهیم.

شهردار گرگان نیز در این جلسه بر تسریع عملیات‌های ساختمانی و افزایش دقت در اجرای این عملیات تاکید کرد و گفت: برای بالا بردن ضریب دقت و سرعت در اجرای یک پروژه بدون شک استفاده از تکنولوژی امری مهم و اساسی است.

عبدالرضا دادبود بیان کرد: هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با امور ساختمانی از جمله شهرداری، سازمان نظام مهندسی ساختمان و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک می‌تواند سرعت انجام کار را افزایش دهد و خدمت به شهروندان تسهیل شود.

وی اضافه کرد: اجرای شهرداری هوشمند یکی از راهبردهای مدیریتی این دوره در شهرداری گرگان بوده و سامانه‌ها و نرم‌افزارهای الکترونیکی و بروز متعددی را در شهرداری گرگان راه‌اندازی و به چرخه خدمت اضافه کرده‌ایم.

شهردار گرگان تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در امور ساختمانی مهم است، صحت اسناد و مدارک و دقت و سرعت انتقال به دستگاه‌های مربوطه است که با الکترونیکی شدن امور هر سه خواسته با کیفیت بالایی انجام خواهد شد.

دادبود با تقدیر از رئیس‌کل دادگستری گلستان در راستای برگزاری جلسه تعاملی با تمامی مدیران حوزه قضایی استان، خاطرنشان کرد: از زمان برگزاری جلسه و عقد تفاهمنامه‌های مربوطه بسیاری از مشکلات حل و سرعت انجام کارها بالا رفته است.

وی افزود: معتقدم با ارتباطات سازمانی و تعامل‌های دائمی می‌توانیم خدمت بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.

عقد تفاهمنامه همکاری شهرداری گرگان و نظام مهندسی ساختمان

عقد تفاهمنامه همکاری شهرداری گرگان و نظام مهندسی ساختمان

انتهای پیام/س

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات