کلینیک منابع انسانی در شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی افتتاح شد

کلینیک منابع انسانی پس از مطالعات و پیگیری چند ساله در شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در مراسم افتتاح این کلینیک که با حضور مدیر عامل، مدیران ستادی و شهرستانها برگزار شد هدف از تاسیس کلینیک  ارتقای سلامت شغلی و  زندگی  کارکنان، شناسایی و چکاپ وضعیت روان شناختی-جسمی و کاری، ترسیم نیم‌رخ ویژگی های مسیر شغلی (کارراهه شغلی)، ارائه خدمات روانشناختی به کارکنان و خانواده های آنها و سیاست‌گذاری سلامت در حوزه مدیریت سازمان اعلام شد.

کلینیک منابع انسانی شرکت آب منطقه‌ای با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد ایجاد شده است .

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به راهبرد اصلی مدیریت مشارکتی شرکت آب گفت: این شیوه مدیریت دارای فرصتها و تهدیدها است و در حوزه منابع انسانی مدیریت مشارکتی در چارچوب مدیریت اقتضایی است .

" محمد علایی" تصریح کرد: وقتی همه کارکنان در مدیریت شرکت خود را شریک بدانند در نتیجه حضوری فعال خواهند داشت و یکی از راهبردهای اصلی شرکت در بخش اجرای مدیریت مشارکتی نظرسنجی علمی و بدون پیش داوری است یعنی شرکت منصفانه قضاوت می کند و همکاران نتیجه را می‌پذیرند و این ارتباط دوسویه است .

وی  گفت: بهتر است که نظرسنجی‌های دوره ای از مدیران ومعاونتها درحوزه خودشان انجام ونقاط قوت و ضعف به آنها ابلاغ شود که نسبت به رفع ان اقدام کنند و البته  لازمه آن تیم سازی برای انجام امور مردم است .

این گزارش حاکیست در ادامه  رئیس گروه منابع انسانی و آموزش به ارائه گزارش سنجش رضایت شغلی سال 98 در حوزه معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی پرداخت .

" پورسلیمی" با بیان این که با پیگیری‌های  چندساله موفق به افتتاح کلینیک منابع انسانی با همکاری دانشگاه فردوسی شدیم گفت: در زمینه مشاوره‌های شغلی و سازمانی خدمات در کلینیک منابع انسانی ارائه می‌گردد و خدمات روانشناسی بالینی، خانواده، تحصیلی و غیره با معرفی همکاران به پلی‌کلینیک تخصصی روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد طبق تفاهم‌نامه منعقده صورت خواهد پذیرفت .

در پایان دکتر "درودی"  عضو هیئت علمی دانشگاه بجنورد و نماینده پلی کلینیک روانشناسی دانشگاه فردوسی با اشاره به اهداف تاسیس این کلینیک گفت: از جمله مسائلی که در این کلینیک مورد بررسی قرار می‌گیرد فرسودگی شغلی، دلزدگی شغلی، استرس شغلی، تعارضات کار و خانواده، تعهد شغلی، رسالت شغلی، ریکاوری شغلی، بازنشستگی و اخلاق حرفه ای است که با چکاپ سلامت در زمینه‌های ارتقای سلامت شغلی و کیفی زندگی کاری و شناسایی و چکاپ وضعیت روان شناختی جسمی، کاری و ترسیم نیم‌رخ ویژگی‌های مسیر شغلی (کارراهه شغلی)، ارائه خدمات روانشناختی به کارکنان و خانواده‌های آنها و سیاست‌گذاری سلامت درحوزه مدیریت سازمان از جمله آنهاست .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات