صرفه جویی در مصرف برق سیستم...

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از تعویض لامپ های پر مصرف با لامپ های کم مصرف به منظور صرفه جویی در مصرف برق سیستم های روشنایی پارک ها و میادین سطح شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد – سید علیرضا رسولی اظهار کرد: در راستای سیاست های بهینه سازی مصرف انرژی و اهمیت موضوع صرفه جویی در مصرف برق، تعویض لامپ های پر مصرف با لامپ های LED فوق کم مصرف در روشنایی میادین و پارک های سطح شهر و همچین در پروژه های نورپردازی در دستور کار و اجرا گردید.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: در پروژه تعویض لامپ های پر مصرف با لامپ های کم مصرف بیش از 90 درصد در مصرف برق روشنایی پارک ها و فضای سبز صرفه جویی شده که میزان مصرف لامپ های LED فوق کم مصرف جایگزین شده نسبت به لامپ های پر مصرف قبلی در حد یک دهم می باشد.

وی افزود: در ادامه پروژه جایگزینی لامپ های پرمصرف با کم مصرف که از سال های قبل آغاز شده و در حال اجرا می باشد در گام اخیر، روشنایی پارک های پرستار، غدیر، مثلثی بلوار جهاد و گلخانه سازمان با لامپ کم مصرف LED 90 وات و 100 وات و پارک شهدای کسنویه و میدان شهید آقابابایی با پروژکتور 140 وات smd تعویض گردید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات