تدوین شاخص طرح پایش اهداف کمی برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز نهایی می‌شود

تدوین شاخص طرح پایش اهداف کمی برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز نهایی می‌شود

به گزارش شهریار، مرتضی موحدنیا با تاکید بر ویژگی انعطاف پذیری شاخص های طرح پایش اهداف کمی برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز گفت: برگزاری جلسات هماهنگی با حوزه های تخصصی، نقاط ضعف و قوت ۲۸۸ شاخص تدوین شده مورد بررسی قرار گرفت و تا پایان شهریور ماه تکمیل خواهد شد.

وی اظهار داشت: حضور مستمر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسات و رهنمود های ایشان موجب افزایش ضریب اطمینان تحقق طرح پایش اهداف کمی شده است.

موحدنیا تصریح کرد:  خوشبختانه سازوکار مناسب این انعطاف پذیری نیز در شاخص های کمی برنامه نیز پیش بینی شده است تا در بازه های زمانی به روز رسانی در سطوح شهرداری و شورا انجام پذیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز متذکر شد: استفاده از برنامه راهبردی شهرداری منعطف در نظام بر نامه ریزی می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات پیش روی شهرداری تبریز را حل کند و فرصت های بیشتری را در زمینه بهره گیری از رشد و توسعه شهری فراهم آورد و از سوی دیگر قابلیت انطباق برای کنش در هر شرایط و وضعیتی را تداعی می کند.

موحدنیا عنوان کرد: به کارگیری رویکرد برنامه راهبردی شهرداری تبریز به منظور بهبود کیفیت زیست شهری، افزایش مشارکت شهروندان و استفاده از طرح های با انعطاف پذیری بالا در نظام برنامه ریزی بودجه سالانه شهرداری ها را تبیین می کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات