پرداخت 900 میلیون تومان پاداش شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به مشترکین کم مصرف

پرداخت 900 میلیون تومان پاداش شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به مشترکین کم مصرف

» مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 900 میلیون تشویقی به مشترکین کم مصرف دیماندی در این استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " پیمان پورمعرفت " با بیان این مطلب گفت: 900 میلیون تومان پاداش به مشترکین کم مصرف دیماندی در این استان پرداخت شده و البته پرداخت ها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 2 هزار و 400 مشترک دیماندی در تعرفه های صنعتی و کشاورزی با شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تفاهمنامه کاهش مصرف در ساعات اوج بار امضاء نموده اند، اظهارداشت: پاداش پرداخت شده بدلیل همراهی این مشترکین در زمان مصرف برق در ساعات اوج بار بوده است.

پورمعرفت با تشریح مشوق‌های پیش‌بینی شده برای دارندگان تعرفه‌های صنعتی و کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: این تشویق‌ها در ۲ بخش برق رایگان و تخفیف‌های ویژه مصرف برق اعمال‌خواهد شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه‌وبویراحمد افزود: اگر دارندگان تعرفه‌های کشاورزی و صنعتی در این استان در یکی از دوران ساعات پیک یعنی ساعات ۱۲ تا ۱۹ و ۱۹ تا ۲۳ میزان مصرف برق خود را مدیریت کرده و مصرف برق نداشته باشند از ۲۰ ساعت برق رایگان هم بهره مند می‌شوند.

پورمعرفت با تاکید بر اینکه سیاست‌های تشویقی وزارت نیرو برای دارندگان تعرفه‌های ۳ الف.، ۳ ب.، ۳ ج. و چاه‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی ۵۰ کیلووات در سالجاری نسبت به سال گذشته بیشتر شده است، یادآور شد: کشاورزانی که دارای تعرفه ۳ الف. (چاه کشاورزی) هستند و در دوران پیک مصرف برق نداشته باشند از ۲۰ ساعت برق رایگان بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: کنتور‌های برق تمامی تعرفه‌های ۳ الف.، ۳ ب.، ۳ ج. چاه‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی ۵۰ کیلووات به بالا بایستی " فهام " باشد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین تعرفه ۳ الف. دارای کنتور دیجیتالی در این استان را ۲ هزار و ۱۴۰ مشترک و تعداد کنتور‌های ۳ ب. و ۳ ج. ۵۰ کیلووات به بالای کشاورزی را ۱۸۸ دستگاه برشمرد.

۲۴۰ هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که حدود ۱۹۰ هزار اشتراک آن خانگی است.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات