شهردار یزد بر ضرورت اجرایی...

شهردار یزد در جلسه شورای اجرایی شهر دوستدار کودک بر ضرورت اجرایی شدن برنامه های این اداره طی همکاری با سایر واحدها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی در جلسه شورای اجرایی شهر دوستدار کودک با تاکید بر اهمیت پیگیری عناوینی که یزد برای کسب آنها تلاش نموده است، از فعالیت های گسترده و منسجم معاونت شهرسازی و معماری و مسئولین اداره شهر دوستدار کودک تقدیر کرد.

شهردار یزد در این جلسه که ونوس عامری عضو شورای اسلامی شهر و عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و سید علیرضا رسولی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد نیز حضور داشتند، تصریح کرد: فعالیت های این اداره بایستی در روال فعالیت های جاری شهرداری و بر اساس ابلاغ وزارت کشور تعریف شود و با توجه به ارزش عنوان کسب شده خواستار همکاری همه واحد ها در تحقق برنامه های این اداره شد.

در ابتدای این جلسه حجت فلاح سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری یزد و رئیس شورای اجرایی شهر دوست دار کودک نیز گزارشی مختصر از روند فعالیت های اداره تاکنون ارائه و درخواست های خود برای تحقق برنامه های اداره را مطرح نمود.

اصلاح چارت سازمانی، تسریع در شروع فعالیت واحد های هویت و میراث و واحد حقوقی و داشتن روابط عمومی ویژه برای فعالیت های این اداره از مواردی بود که در این درخواست مطرح گردید.

بررسی طرح اولیه پارک مهارت و برآورد های مالی مربوط به گزینه های مخلف طراحی از دیگر موارد مهم مطرح شده در این جلسه بود که اعضای شورای اجرایی به اتفاق آرا با طراحی بر اساس کار با کیفیت بالا و در نظر گرفتن فضای توسعه پارک موافقت نمودند.

شایان ذکر است پارک مهارت یکی از پروژه های شهرداری یزد طی تفاهم نامه ای با اداره کل فنی و حرفه ای استان می باشد که فضایی برای مهارت آموزی کودکان این شهر خواهد بود و از طریق اداره شهر دوست دار کودک در حال پیگیری می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات