اتحادیه مشاوران املاک صندوق حمایت از ایتام تشکیل می دهد

اتحادیه مشاوران املاک صندوق حمایت از ایتام تشکیل می دهد

http://www.bananews.ir/رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک از تاسیس صندوق حمایت از کودکان ایتام در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این صندوق تمامی کودکان بی سرپرست و ایتام کشور را تحت حمایت و پوشش خود قرار می دهد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) 'مصطفی قلی خسروی ' افزود: این صندوق با حمایت سرمایه گذاران اتحادیه املاک تاسیس و کودکان ایتام را تحت حمایت خود قرار می دهد.

وی گفت: هر یک از حامیان، به اندازه بضاعت خود برای مدتی معین هزینه زندگی کودکان ایتام را متقبل خواهند شد.

وی که در حاشیه جشن گلریزان مشاوران املاک برای حمایت از کودکان ایتام، با خبرنگار ایرنا گفت و گو می کرد، افزود: خانواده بزرگ مشاوران املاک با برپایی این جشن به نفع کودکان ایتام یک موسسه خیریه، گام نخست را برای حمایت از کودکان ایتام برداشتند.

خسروی افزود: با توجه به اینکه عید غدیر متعلق به امیرمومنان علی (ع) پدر ایتام است، در آستانه این عید، مراسم گلریزان را با هدف حمایت از همنوعان خود به ویژه کودکان ایتام برگزار کردیم.

به گفته ی وی شروع این کار با حمایت از ایتام تحت پوشش موسسه خیرین صالح از سوی مشاوران املاک آغاز شده است.

'عباس ادیب' مدیر عامل موسسه خیرین صالح نیز با قدردانی از اقدام مشاوران اتحادیه املاک در حمایت از ایتام این موسسه، به خبرنگار ایرنا گفت: حامیان ایتام با برپایی جشن گلریزان، در واقع یک چتر حمایتی را برای کمک به این موسسه ایجاد کردند.

وی در معرفی موسسه خیرین صالح گفت: این موسسه از سال ۱۳۷۹ با تاسیس آسایشگاه شبانه روزی معلولین، سالمندان و کودکان خیابانی کار خود را آغاز کرد و تاکنون بالغ بر ۲ هزار کودک یتیم و خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی هدف اصلی تاسیس این موسسه را حمایت از کودکان ایتام عنوان کرد و افزود: در ادامه کار ، افراد بی بضاعت دیگری نیز به این جمع پیوستند و به خاطر حس نوع دوستی این افراد نیز تحت پوشش قرار گرفتند.

مدیر عامل موسسه خیرین صالح تصریح کرد: در حال حاضر، حدود ۵۰۰ دانش آموز ایتام از نقاط مختلف آموزش و پرورش به این موسسه معرفی شده اند و ما در حد بضاعت خود این کودکان را مورد حمایت قرار داده ایم.

ادیب گفت: با توجه به اینکه درآمد این موسسه توسط افراد خیر و نیکوکار تامین می شود و بودجه ثابتی نداریم، گاهی از نظر اقتصادی دچار مشکلاتی می شویم که مجبوریم کمک ها را بر مبنای اولویت به ویژه درمان بیماران صعب العلاج قرار دهیم.

گفتنی است در این مراسم، نیازمندانی هم به این امید که با حمایت مالی خیرین؛ بتوانند گوشه ای از مشکلات زندگی خود را حل کنند، حضور داشتند.

 

 

    نظرات