تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار مترمربع آسفالت در شیراز اجرا شده است

تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار مترمربع آسفالت در شیراز اجرا شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، اسماعیل صالحی در حاشیه بازدید خبرنگاران از روند اجرای آسفالت معابر شیراز، گفت: بهسازی و نوسازی و مرمت آسفالت معابر مختلف اصلی و فرعی و حتی کوچه‌ها در مناطق یازده‌گانه، یکی از بیشترین تقاضاهای شهروندان بوده است.
معاون شهردار شیراز با بیان اینکه، اجرای این حجم از آسفالت در چنین فاصله زمانی، تجربه‌ی کم سابقه‌ای برای شهرداری شیراز محسوب می‌شود، گفت: در اجرای پروژه آسفالت معابر، مهمترین بحث، کیفیت کار بوده است.
او با بیان اینکه هر هفته گزارش عملکرد آسفالت معابر، با استفاده از روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی، به شهروندان گزارش شده است، گفت: با افزایش نظارت و بهره گیری از نظرات شهروندان و شهرداران مناطق یازده گانه، اجرای این میزان عملیات آسفالت معابر ممکن شده است.
صالحی با اشاره به پیگیری دستور شهردار و حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر در موضوع بهبود آسفالت معابر تاثیرگذار بوده است، گفت: امسال عملیات آسفالت معابر شهر به‌طور پیوسته از اوایل خردادماه آغاز و تاکنون آسفالت معابر متعددی در مناطق مختلف شهر با اولویت معابر و میدان‌های اصلی و پس ‌از آن معابر فرعی انجام ‌شده است.
معاون فنی وعمرانی شهرداری شیراز با اشاره به نظارت کیفی مستمر حین انجام کار در کنار میزان قابل توجه آسفالت خاطرنشان کرد: براساس برنامه پیش بینی شده، تا اوایل مهرماه بالغ بر ۲ میلیون مترمربع از معابر در شیراز آسفالت خواهد شد.
وی با بیان اینکه با هدف پرهیز از دوباره‌کاری، هماهنگی‌های اداری با دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل آبفا، برق، گاز و مخابرات انجام شده است، ادامه داد: در بسیاری از معابر منتظر پاسخ استعلام ارسالی به دستگاه‌های خدمات رسان هستیم تا کار را عملیاتی کنیم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای هر مترمربع آسفالت بیش از ۶۰ هزار تومان هزینه دارد، اجرای پروژه آسفالت را از پرهزینه‌ترین خدمات شهری برشمرد که دارای محدودیت‌های مختلفی به لحاظ زمان، مکان و شیوه اجرا است.
صالحی در عین حال تاکید کرد که شهرداری طرح بهسازی آسفالت خیابان‌های شیراز را تا پایان امسال در برنامه دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات