تقدیر از پیشکسوتان و نام‌آوران ورزشی مشهد

تقدیر از پیشکسوتان و نام‌آوران ورزشی مشهد

تقدیر از پیشکسوتان و نام‌آوران ورزشی مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، صبح امروز و در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد، از برخی پیشکسوتان رشته‌های ورزشی اعم از جودو، کشتی، فوتبال، دو و میدانی و هندبال تقدیر به عمل آمد.

احسان اصولی در ابتدای این جلسه اظهارکرد: در راستای سیاست‌های شورای پنجم و به منظور ایجاد نشاط اجتماعی و تجلیل از مفاخر و پیشکسوتان عرصه های مختلف ورزش، تقدیر از 5 تن از بزرگان جامعه ورزش شهر مشهد و خراسان در دستورکار کمیسیون فرهنگی و اجتماعی قرار گرفته است.

وی افزود: شهرداری مشهد و حوزه تربیت بدنی سازمان فرهنگی براساس تاکیدات شورای شهر، با حضور در منازل پیشکسوتان و ورزشکاران و قهرمانان پیوسته نسبت به مقام شامخ آنها ادای احترام نموده ولی با توجه به شیوع ویروس کرونا این امکان فراهم نیست و لذا تصمیم بر این شد تا تقدیر از ایشان در جلسات کمیسیون فرهنگی انجام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد در پایان گفت: تمامی بزرگان و پیشکسوتان ما منشاء خیر و خدمات ارزشمندی بوده‌اند؛ امروز شورای شهر به نمایندگی از مردم مشهد، مراتب قدردانی از زحمات و تلاش‌ها و فداکاری‌های شما را ابراز نمود.

در جلسه امروز از حسن بامشکی، اصغر دهقان، سیدمهدی قیاسی، زهرا صدارتی و مهری لواسانیان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

حسن بامشکی، پیشکسوت رشته کشتی است که مربی‌گری تیم نونهالان و نوجوانان و جوانان و بزرگسالان را از سال 52 در کارنامه خود دارد.

اصغر دهقان، پیشکسوت رشته جودو بوده که مقام دوم و سوم در جودو نیروهای مسلح را کسب کرده و مربی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید نیز بوده است.

دیگر چهره‎ای که در این جلسه از وی تقدیر شد، سیدمهدی قیاسی بود؛ قیاسی از پیشکسوتان ارزنده فوتبال کشور و استان، از بنیانگذاران ابومسلم و همچنین از نیروهای بدنه شهرداری بوده که دو سال هم ریاست هیات فوتبال استان را برعهده داشته است.

زهرا صدارتی، پیشکسوت رشته دو و میدانی و دبیر بازنشسته تربیت بدنی و عضو تیم ملی دو‌ و میدانی کشور بوده است.

مهری لواسانیان دیگر ورزشکار پیشکسوتی بود که در این جلسه از وی تقدیر شد؛ وی پیشکسوت و ملی‌پوش رشته هندبال بوده که در کارنامه کاری خود سرپرستی مسابقات کشورهای اسلامی، مربی و داور هندبال کشور و ... را دارد.

پیشکسوتان حاضر در این جلسه نیز با تقدیر از توجه ویژه شورای پنجم به پیشکسوتان و بزرگان ورزش مشهد و استان، به سبقه و جایگاه والای ورزش اشاره داشتند و تاکید کردند که این جایگاه باید مجدد کسب شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات