شورای پنجم در خدمت پروژه‌های مناطق کم‌برخوردار  ...

شورای پنجم در خدمت پروژه‌های مناطق کم‌برخوردار ...

شورای پنجم در خدمت پروژه‌های مناطق کم‌برخوردار است/ عزم ویژه مدیریت شهری برای حل مشکلات مناطق پیرامونی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، علیرضا شهریاری، صبح امروز در نشست مردمی که با ساکنان شهرک شهید باهنر در حسینیه جوانان قمر بنی‌هاشم، برگزار شد، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که فردی جوان به‌عنوان شهردار در راس شهرداری مشهد قرار گرفته و پیوسته در تمام طول شبانه‌روز برای بهبود وضعیت شهر تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه براساس گزارش ارائه شده از سوی شهردار به شورای شهر، ایشان 85 پروژه برای مناطق کم‌برخوردار مشهد تعریف کرده‌ است، گفت: شورای پنجم از هیچ کمک و حمایتی برای بهبود وضعیت این مناطق مضایقه نکرده و نمی‌کند؛ با تکیه بر سیاست توسعه متوازن و عدالت‌محور، بخشی زیادی از درآمدهای مناطق پردرآمد مشهد در مناطق پیرامونی هزینه می‌شود.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: شورای شهر مشهد در خدمت پروژه‌های مناطق کم‌برخوردار است و در بحث بودجه نیز اعتبارهای مورد نیاز پروژه‌ها را تامین می‌کنیم.

شهریاری در ادامه با تاکید بر لزوم پایبندی به تعهدات و وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود، افزود: قول‌هایی باید داد که بتوان آنها را عملیاتی کند؛ تمامی اعضای شورای شهر در خدمت ساکنان مناطق کم‌برخوردار و پیرامونی مشهد هستند و امیدواریم همه باهم بتوانیم با تقسیم کار و تعامل و همکاری نسبت به حل مشکلات این مناطق اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت که همه مشکلات را به یکباره نمی‌توان حل و فصل کرد ولی به شکل مقطعی و گام‌به‌گام آنها را برطرف کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات