آغاز عملیات کف سازی و پیاده...

آغاز عملیات کف سازی و پیاده...

مدیر منطقه دو شهرداری یزد از آغاز عملیات کف سازی و پیاده رو سازی بلوار امام رضا (ع) با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری یزد – سید ابوالفضل کشفی با بیان اینکه پیاده روها به عنوان عنصر پویایی و پایایی در فضای شهر، جزء لاینفک زندگی شهری به شمار می آیند، از آغاز عملیات گسترده کف سازی و پیاده رو سازی بلوار امام رضا (ع) با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد با تصریح اینکه مشارکت فعال شهروندان در پیشبرد اهداف مدیریتی و توسعه پایدار شهری امری ضروری است، خاطر نشان کرد: این منطقه تمام تلاش و همت خود را بکار بسته تا هدف جلب رضایت شهروندان در سطح منطقه را فراهم نماید.

وی افزود: از آنجاییكه پياده روهاي شهر می تواند نقشی اساسی در ارتقای سلامت و تسهيل عبور و مرور شهروندان ایفا نماید، منطقه دو شهرداري تاكيد فراواني بر افزايش سطح نوسازي معابر عمومي شهر و همچنین خیابان های فاقد پیاده راه مناسب یا دارای فرش فرسوده دارد.

شایان ذکر است در حال حاضر پیاده رو سازی بلوار امام رضا(ع) در دست اقدام و مابقی پیاده روهای فرسوده در سطح منطقه در دستور کار قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات