نشست شورای اداری استان برگزار شد

استاندار یزد در نشست شورای اداری استان مطرح کرد: هدف از برگزاری نشست شورای اداری، تبیین مسائلی بوده که در سال پایانی دولت نیازمند توجه جدی تری است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، «محمدعلی طالبی» استانداریزد در نشست شورای اداری استان که با حضور جمعی از اعضای شورا برگزار گردید با بیان این که هدف از برگزاری نشست شورای اداری، تبیین مسائلی بوده که در سال پایانی دولت نیازمند توجه جدی تری است، اظهار کرد: امسال به واسطه وجود چالش ها و مسائل در حوزه های مختلف، عملکرد مدیران بسیار حائز اهمیت است و باید تمام تلاش خود را برای ارائه هرچه بهتر خدمات به کار بسته و دستاوردهای هشت ساله دولت را به خوبی نمایان کنند .

وی همچنین افزود: همه دستگاه ها پیشنهادهای عملی کارشناسی خود را در راستای تحقق شعار سال و اشتغال زایی ارائه دهند و موانع پیش روی تحقق شعار سال شناسایی کنند .

استاندار یزد در ادامه سخنان خود به تدوین سند آمایش استان اشاره کرد و گفت: برای تدوین این سند اقدام به فراخوان عمومی و فراهم سازی فرصت طرح دیدگاه های مختلف کارشناسی کردیم و طی یکسال آینده باید زمینه سازی ها برای اجرای دقیق سند آمایش صورت گیرد .

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین جهت گیری ها در این برنامه تحقق توسعه متوازن و رفع محرومیت ها در استان است گفت: اقدامات بسیار خوبی برای تامین زیرساخت های توسعه ای مناطق محروم انجام شده که نقش قابل توجهی در رونق اقتصادی و جلب سرمایه گذاری این مناطق خواهد داشت .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای یزد

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای یزد

    شركت آب منطقه‌ای یزد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات