کاهش 26 درصدی خاموشی‌ها در استان همدان

کاهش 26 درصدی خاموشی‌ها در استان همدان

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "شیرزاد جمشیدی" در نشست با فرزندان شهدای شاغل در شرکت توزیع برق همدان با اشاره به شاخص محور بودن عملکرد شرکت، اظهار دشت: با توجه به شاخص‌های عمومی و اختصاصی باید اهداف را مشخص و با تعیین برنامه راهبردی و برنامه‌ریزی درست آنها را محقق کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در این راستا باید خاموشی‌ها، تلفات و زمان واگذاری انشعاب را کاهش دهیم و پاسخگویی بار و مدیریت مصرف به درستی انجام شود، گفت: با همراهی خانواده و فرزندان شهدا، آینده بهتری برای شرکت خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه تحرک و جهش خوبی را در بحث‌های وصول مطالبات، مدیریت پیک بار و کاهش خاموشی‌ها در شرکت شاهد هستیم، گفت: با اقدامات خوبی که صورت گرفت حدود 26 درصد کاهش خاموشی‌ها را داشتیم که مرهون زحمات همه همکاران است.

به‌کارگیری تمامی قوانین و بخشنامه‌های مرتبط با فرزندان شهدا و ایثارگران
جمشیدی ادامه داد: در سال جاری نیز برنامه‌ها در تمام حوزه‌ها از قبیل منابع انسانی، مالی، حقوقی، مهندسی و... مشخص شده و انتظار می‌رود ایثارگران و فرزندان شهدا که به نوعی صاحبان انقلاب هستند با کار انقلابی و جهادی و پیگیری امور که از تأکیدات مقام معظم رهبری است، در این زمینه ما را یاری کنند.
وی با بیان اینکه تمامی قوانین و بخشنامه‌های مرتبط با فرزندان شهدا و ایثارگران در شرکت پیگیری و اعمال شده است، افزود: سرکشی از خانواده‌های شهدا نیز در برنامه است که با مساعد شدن وضعیت کرونا اجرایی می‌شود.
در ادامه این برنامه نیز فرزندان شهدا به بیان مسائل و نظرات خود پرداختند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات