شبكه برق فشار متوسط پاسگاه مرزي ميدان شهرستان ...

به گزارش پايگاه خبري توانير و به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، مجتبي محبتي در تشريح اين خبر گفت: اولويت اول ما تأمين برق مطمئن و پايدار و ارايه خدمات مطلوب و كسب رضايت حداكثري مردم و مشتركان است، اين در حاليست در بسياري از مناطق به دليل صعب العبور بودن و وضعيت سخت جغرافيايي برق رساني، نگهداري شبكه و ارايه خدمات با سختي و مشكلات زيادي مواجه است.
وي در ادامه اذعان داشت: بازسازي شبكه فشار متوسط هوايي پاسگاه مرزي ميدان با توجه به شرايط آب و هوايي و برفگير بودن منطقه در زمستان 98 دچار آسيب جدي شد و 7 اصله تير چوبي و تجهيزات شبكه به طور كامل از بين رفت و به دليل شرايط خاص منطقه و ريزش بهمن و نبود تجهيزات امكان بازسازي شبكه در فصل زمستان ميسرنبود.
وي خاطرنشان كرد: برق رساني به اين نقاط به ادوات و تجهيزات پيشرفته و مناسب نياز دارد و بايد اين تجهيزات با شرايط سخت كاري در اين مناطق، صعب العبور بودن و همچنين وضعيت توپولوژي منطقه مطابقت داشته باشد تا بتوان برقي مطمئن و پايدار را براي اين مناطق تأمين و نگهداري كرد.
وي در پايان افزود: در تابستان امسال با بررسي نقاط حادثه خيز شبكه برق، 7 اصله تير چوبي با تمامي تجهيزات لازم با اعتباري بالغ بر 650ميليون ريال تعويض و بازسازي شد.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات