قدردانی فرماندار شهرستان نیر از شرکت آب منطقه ای اردبیل برای...

در جلسه ای که ظهر امروز بیست و سوم شهریور ماه به منظور بررسی و پیگیری مصوبات نمایندگان اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری شهرستان نیر با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، فرماندار شهرستان نیر از شرکت آب منطقه ای اردبیل برای پیگیری و اخذ اعتبارات مناسب قدردانی کرد.

مهندس شجاع اقبال با ابراز رضایت از تلاشهای شرکت آب منطقه ای در شهرستان نیر از مهندس عباس جنگی مرنی در خصوص پیگیری و اخذ اعتبار ملی در جهت پیشبرد پروژه های آبی در سطح استان تشکر و قدردانی کرد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این جلسه گفت: باتوجه به تعهد شرکت آب منطقه ای اردبیل مبنی بر پایان مطالعات فاز دوم توسعه آبگرم قینرجه تا ۱۵ شهریور ماه ۹۹ این اقدام که شامل استخر مردانه، رستوران، محوطه سازی و محلهای اقامتی می شود، انجام گرفت .

مهندس عباس جنگی مرنی همچنین با اشاره به مشکل شهر نیر در خصوص احداث شهرک دامپروری گفت: این اداره آماده همکاری و بررسی تامین آب این مجموعه از منابع آب سطحی می باشد که امیدواریم اتمام این پروژه باتوجه به اینکه شهر نیر یکی از شهرهای آبی گردشگری و به شهر چشمه ها معروف است، مفید بوده باشد .

وی درخصوص دیوار ساماندهی رودخانه آغلاغان و کانال آب آور سد سرخاب گفت: در صورت تامین اعتبار اعلام شده از سوی فرمانداری شهرستان نیر، این شرکت آمادگی لازم برای شروع پروژه های مذکور را دارد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات