شهرداری قزوین برای ساخت و ساز دربافت فرسوده تخفیف می دهد

شهرداری قزوین برای ساخت و ساز دربافت فرسوده تخفیف می دهد

حمید ضیائی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین بابیان خبر فوق افزود: متقاضیان ساخت و ساز در بافت های فرسوده جهت بهره مندی از این تخفیف میتوانند  به مناطق سه گانه شهرداری قزوین مراجعه نمایند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد کمیسیون ماده صد شهرداری قزوین پرداخت و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان نیمه نخست شهریورماه یک هزار و 755پرونده در کمیسیون ماده صد شهرداری قزوین طرح و مورد بررسی قرار گرفته است که از این تعداد ، اعضای کمیسیون برای یک هزار و 449 پرونده رای صادر کرده اند .

ضیائی بیش ترین تعداد پرونده ها را در این مدت با عدد 737 پرونده متعلق به شهرداری منطقه 2 عنوان کرد و افزود: شهرداری منطقه 3 با 588 پرونده و شهرداری منطقه 1 با 430 پرونده در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند .

این مقام عالی در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین تاکید کرد: شهرداری قزوین براساس نص صریح قوانین موضوعه در حوزه شهرسازی با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و مغایر پروانه ساختمانی در محدود شهر و مناطق منفصل شهری برخورد جدی نموده و توصیه می کند تا فعالان بخش صنعت ساختمان قبل از هرگونه فعالیت ساخت و ساز اقدام به اخذ پروانه نموده و با مشاوران و کارشناسان این بخش مستقر در مناطق سه گانه شهرداری قزوین مشورت نمایند.

وی در پایان یادآور شد : شهرداری قزوین ضمن حمایت از تمامی فعالان بخش ساختمان در نقاط مختلف شهری  آمادگی خود را جهت ارائه بسته خدمات تشویقی جهت نوسازی بافت های فرسوده اعلام می نمای د .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات